Är det sant att håret faller av och bränns sönder osv om man färgat med henna sen anväder nå annat skit på som typ hårfärg eller avfärgning? Någon som faktiskt provat?
Jag har färgat med svart henna och nu har jag utväxt som jag inte pallar ha, så antingen så måste jag färga om eller avbleka eller nåt. :/
Funkade för min del, iaf.
Woodcat:
Funkade för min del, iaf.
Fan vad skönt att höra
Så tror du jag kan avfärga tex?
emery:
Så tror du jag kan avfärga tex?
Det vet jag dock inte. Avfärgning sliter ju något enormt på håret även om man inte hennat innan. Men prova. Hår har ju en tendens att växa ut igen
Woodcat:
Avfärgning sliter ju något enormt på håret även om man inte hennat innan. Men prova. Hår har ju en tendens att växa ut igen
Ja det vet jag. Bara det inte sliter mer än vanligt bara pga henna menar jag. ;D
emery:
Ja det vet jag. Bara det inte sliter mer än vanligt bara pga henna menar jag. ;D
Tror egentligen inte att det är värre än om du hade färgat innan. Men fråga någon frisörhagga, eller nåt.
Woodcat:
Men fråga någon frisörhagga, eller nåt.
Ja men jag frågade och hon typ nej nej det kommer falla av.
Men du har ju provat, så jag litar faktiskt på dig. Och som sagt, det växer väl ut igen om det nu skulle gå så himla fel. 😛
emery:
Ja men jag frågade och hon typ nej nej det kommer falla av.
Men du har ju provat, så jag litar faktiskt på dig. Och som sagt, det växer väl ut igen om det nu skulle gå så himla fel. 😛
Det säger alla frisörer.
Men, nej. Lita inte på mig. Tänk om det ramlar av, då kommer jag förgås av skuldkänslor
Jag färgade över henna, men ptja. Behandlar du efteråt så hämtar nog håret sig. FAST LITA ÄNDÅ INTE PÅ MIG.
Woodcat:
Jag färgade över henna, men ptja. Behandlar du efteråt så hämtar nog håret sig. FAST LITA ÄNDÅ INTE PÅ MIG.
Jo 😀 oroa dig inte. Mitt fel som valde att göra det. <3
Tror inte det blir så jävla katastrof 😛
Tack för hjälpen.^^
emery:
Jo 😀 oroa dig inte. Mitt fel som valde att göra det. <3
Tror inte det blir så jävla katastrof 😛
Tack för hjälpen.^^
Lycka till, hun.
Har både blekt och färgat på hennat hår, har aldrig varit någon skillnad från att färga över vanlig hårfärg.
Butterscotch:
Har både blekt och färgat på hennat hår, har aldrig varit någon skillnad från att färga över vanlig hårfärg.
Tackkk
Jävla fittfrisörer.
XTYLE:
Käft det går
emery:
Käft det går
Jag skulle lita mer på frisören än en UMare! 😉
Tänk om ditt hår bränns av