Aviseringar
Rensa alla

heroes of might and magic 3

Ämnesstartare

ennie...kolla grafiken..nyaste (sexan) 

heroes-of-might-and-magic-6-wallpapers_2might-magic-heroes-6-8524-1920x1080.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

d fanns en sak som man kunde göra egna banor i, det var roligt

mapeditor Skadeglädje

SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

det är huvudsakligen om strategi och krig...vann du några slag?

ja men hade inte gillat det om d var tråkiga gubbar o utan magiska saker, älskar andra strategi spel också..

SvaraCitera
Ämnesstartare

´Nån som är tillräckligt gammal för att komma ihåg Jazz-Jackrabit 1.2.3? Bästa igenom tiderna Mycket glad

111.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ja men hade inte gillat det om d var tråkiga gubbar o utan magiska saker, älskar andra strategi spel också..

ja det förstår jag, det är det som gör spelet så speciellt. fan att sexan inte funkar på min dator, vill spela det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

ja det förstår jag, det är det som gör spelet så speciellt. fan att sexan inte funkar på min dator, vill spela det.

vilka spel gillar du mer?

SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
ennie...kolla grafiken..nyaste (sexan) 

/might-magic-heroes-6-8524-1920x1080.jpg

ser inte lika kul ut =/

SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
soundtracket till heroes 4 måste nog vara bland det tyngsta inom spelvärlden:

fint för o vara från ett spel

Xuzkie:
´Nån som är tillräckligt gammal för att komma ihåg Jazz-Jackrabit 1.2.3? Bästa igenom tiderna Mycket glad

111.jpg

ja kommer ihåg d..ganska gulligt?

gillade en som hette totala vgt mkt som också var krigs spel... fast allt var robotar och metall
totalannihilation_ss7.png

SvaraCitera
Ämnesstartare

Göör gulligt juh <3 Kommer ihåg deras namn: Jazz och Spazz tror jag det var så skulle dom rädda en prinsessa som Jazz var kär i Rullar ögonen

ennie:

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

gillade en som hette totala vgt mkt som också var krigs spel... fast allt var robotar och metall

minns ej. men gamla spel jag spela var rise of nations, age of empires, age of mythology, crash bandicoot, yoshi, super mario, etc.

ennie:

ser inte lika kul ut =/

testa 😉

ennie:

vilka spel gillar du mer?

cs, half-life, battlefield, call of duty, fifa, nhl, pro, gta, med mera...du då?

SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

minns ej. men gamla spel jag spela var rise of nations, age of empires, age of mythology, crash bandicoot, yoshi, super mario, etc.

testa 😉

cs, half-life, battlefield, call of duty, fifa, nhl, pro, gta, med mera...du då?

Söt

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Söt

det är väl inget spel? Skeptisk

SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

det är väl inget spel? Skeptisk

ne men gillade typ diablo ganska mkt, å red alert, half life, å gta förut.. och ett som hette tzar, och age of empires.. dom ja kommer på nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Total Annihilation. Det finns sprituella uppföljare som heter Supreme Commander, rätt coolt faktiskt.

SvaraCitera
time
 time

Omöjligt att inte tycka om det.

SvaraCitera