ennie...kolla grafiken..nyaste (sexan)
den_fete:
det är huvudsakligen om strategi och krig...vann du några slag?
ja men hade inte gillat det om d var tråkiga gubbar o utan magiska saker, älskar andra strategi spel också..
´Nån som är tillräckligt gammal för att komma ihåg Jazz-Jackrabit 1.2.3? Bästa igenom tiderna
ja men hade inte gillat det om d var tråkiga gubbar o utan magiska saker, älskar andra strategi spel också..
ja det förstår jag, det är det som gör spelet så speciellt. fan att sexan inte funkar på min dator, vill spela det.
den_fete:
ja det förstår jag, det är det som gör spelet så speciellt. fan att sexan inte funkar på min dator, vill spela det.
vilka spel gillar du mer?
den_fete:
soundtracket till heroes 4 måste nog vara bland det tyngsta inom spelvärlden:
fint för o vara från ett spel
Xuzkie:
´Nån som är tillräckligt gammal för att komma ihåg Jazz-Jackrabit 1.2.3? Bästa igenom tiderna
ja kommer ihåg d..ganska gulligt?
gillade en som hette totala vgt mkt som också var krigs spel... fast allt var robotar och metall
Göör gulligt juh <3 Kommer ihåg deras namn: Jazz och Spazz tror jag det var så skulle dom rädda en prinsessa som Jazz var kär i
ennie:
gillade en som hette totala vgt mkt som också var krigs spel... fast allt var robotar och metall
minns ej. men gamla spel jag spela var rise of nations, age of empires, age of mythology, crash bandicoot, yoshi, super mario, etc.
ser inte lika kul ut =/
testa 😉
vilka spel gillar du mer?
cs, half-life, battlefield, call of duty, fifa, nhl, pro, gta, med mera...du då?
den_fete:
minns ej. men gamla spel jag spela var rise of nations, age of empires, age of mythology, crash bandicoot, yoshi, super mario, etc.testa 😉
cs, half-life, battlefield, call of duty, fifa, nhl, pro, gta, med mera...du då?
den_fete:
det är väl inget spel?
ne men gillade typ diablo ganska mkt, å red alert, half life, å gta förut.. och ett som hette tzar, och age of empires.. dom ja kommer på nu.
Total Annihilation. Det finns sprituella uppföljare som heter Supreme Commander, rätt coolt faktiskt.
Omöjligt att inte tycka om det.