HJÄLP jag är sjuk ( feber o skit ) och idag var de Nationella-Prov i Engelska ( hörövning ) och jag missar den !!! Den är/var hel förmiddaN^ !! Fasen också
Vad göra !?
fan vad glad jag hade blivit om det där hände mig när jag gick i skolan
OF 5:
fan vad glad jag hade blivit om det där hände mig när jag gick i skolan
Varför !? Kommer ju inte få göra de nu ![]()
Om du hade tagit en alvedon och gått borde det väl varit okej?
oggelgoggel:
Om du hade tagit en alvedon och gått borde det väl varit okej?
Alvedon o sånna saker hjälper inte ett skit , kanske 5 min halvtimmen efter den börjat verka ..
Riiikard:
Varför !? Kommer ju inte få göra de nu
det gör väll inget, det avgör ju inte viket betyg du ska få, eller ligger du så dåligt till i engelska
OF 5:
det gör väll inget, det avgör ju inte viket betyg du ska få, eller ligger du så dåligt till i engelska
njaee .. Typ VG
Riiikard:
Kommer ju inte få göra de nu
Det brukar finnas något tillfälle då de som missat får möjlighet att göra det.
Riiikard:
njaee .. Typ VG
då så då är det inget att bry sig om
Måste man inte ha läkarintyg om man är sjuk när det är nationella prov? ![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
Shit alltså, världen går under.
Riiikard:
HJÄLP jag är sjuk ( feber o skit ) och idag var de Nationella-Prov i Engelska ( hörövning ) och jag missar den !!! Den är/var hel förmiddaN^ !! Fasen också
Och bara för du har feber kan du inte dra ditt lata arsle till skolan och göra ett prov?
När jag gick i nian gick jag och skrev svenskuppsatsen i nationella trots hög feber, handlar om prioritering.
Riiikard:
och idag var de Nationella-Prov i Engelska ( hörövning ) och jag missar den !!!
jag var också sjuk, så jag missade den också. men vi får göra senare på min skola, får inte ni det?
raally:
jag var också sjuk, så jag missade den också. men vi får göra senare på min skola, får inte ni det?
Vet inte , men antagligen , hoppas de iaf ![]()