HJÄLP jag är sjuk ( feber o skit ) och idag var de Nationella-Prov i Engelska ( hörövning ) och jag missar den !!! Den är/var hel förmiddaN^ !! Fasen också
Vad göra !?
fan vad glad jag hade blivit om det där hände mig när jag gick i skolan
OF 5:
fan vad glad jag hade blivit om det där hände mig när jag gick i skolan
Varför !? Kommer ju inte få göra de nu
Om du hade tagit en alvedon och gått borde det väl varit okej?
oggelgoggel:
Om du hade tagit en alvedon och gått borde det väl varit okej?
Alvedon o sånna saker hjälper inte ett skit , kanske 5 min halvtimmen efter den börjat verka ..
Riiikard:
Varför !? Kommer ju inte få göra de nu
det gör väll inget, det avgör ju inte viket betyg du ska få, eller ligger du så dåligt till i engelska
OF 5:
det gör väll inget, det avgör ju inte viket betyg du ska få, eller ligger du så dåligt till i engelska
njaee .. Typ VG
Riiikard:
Kommer ju inte få göra de nu
Det brukar finnas något tillfälle då de som missat får möjlighet att göra det.
Riiikard:
njaee .. Typ VG
då så då är det inget att bry sig om
Måste man inte ha läkarintyg om man är sjuk när det är nationella prov?
Shit alltså, världen går under.
Riiikard:
HJÄLP jag är sjuk ( feber o skit ) och idag var de Nationella-Prov i Engelska ( hörövning ) och jag missar den !!! Den är/var hel förmiddaN^ !! Fasen också
Och bara för du har feber kan du inte dra ditt lata arsle till skolan och göra ett prov?
När jag gick i nian gick jag och skrev svenskuppsatsen i nationella trots hög feber, handlar om prioritering.
Riiikard:
och idag var de Nationella-Prov i Engelska ( hörövning ) och jag missar den !!!
jag var också sjuk, så jag missade den också. men vi får göra senare på min skola, får inte ni det?
raally:
jag var också sjuk, så jag missade den också. men vi får göra senare på min skola, får inte ni det?
Vet inte , men antagligen , hoppas de iaf