Kvar?
mediakatt:
Jag är förvirrad. Tänker inte lyssna på dig mer.
var du gör nu unge vän är att inse bittra sanningen.
passaro:
Kvar?
Ja
notfallingapart:
var du gör nu unge vän är att inse bittra sanningen.
Pff. Är säkert äldre än du är. Och jag är av åsikten att herrn i fråga reducerar mina problem snarare än framkallar dem, så din teori verkar knepig.
mediakatt:
Ja
Haha, vad i helvete?
Vad äter du för typ av mat egentligen? Hicka kan väl orsakas av viss typ av mat, har jag för mig.
mediakatt:
Pff. Är säkert äldre än du är. Och jag är av åsikten att herrn i fråga reducerar mina problem snarare än framkallar dem, så din teori verkar knepig.
DU!! SLUTA KAXA!! Jag må vara äldre än du. Betyder inte att jag har mer rätt i frågan för det. Är i sak min vän som jag har rätt. Läs bara herr mörknäs profil. '
varför svarar du ens på mig om du bestämd dig för och ikke lyssna?
passaro:
Haha, vad i helvete? Vad äter du för typ av mat egentligen? Hicka kan väl orsakas av viss typ av mat, har jag för mig.
Vanlig mat. Skyller på knepig medicin som jag fick i förrgår. Började någon timma efter första tabletten och har bara fortsatt sedan dess. Är inte ens listat som en känd biverkning. Djävulskap.
notfallingapart:
DU!! SLUTA KAXA!!
notfallingapart:
Läs bara herr mörknäs profil.
Har gjort, den säger mycket lite om huruvida min bekantskap med honom skulle orsaka problem såsom t ex hicka just nu.
notfallingapart:
varför svarar du ens på mig om du bestämd dig för och ikke lyssna?
För att jag är sjukskriven, uttråkad och mitt sociala liv IRL består av typ tre personer.
mediakatt:
För att jag är sjukskriven, uttråkad och mitt sociala liv IRL består av typ tre personer.
fast då lyssnar du ju iof
notfallingapart:
fast då lyssnar du ju iof
Jag läser det du skriver. Jag tar inte åt mig av innebörden i det eller ser det som information som på något vis är relevant för mig.
mediakatt:
Jag läser det du skriver. Jag tar inte åt mig av innebörden i det eller ser det som information som på något vis är relevant för mig.
jag har iaf försökt
notfallingapart:
jag har iaf försökt
Det har du ju onekligen. Om man inte försöker kan man inte misslyckas!
Tråden låst på grund av inaktivitet