oohla:
är det ju inte.
inge snällt att säga att jag har hiv sådär, nu kommer inte jag kunna sova.
Fan, jag är så elak.. Så snart kommer gud ge mig HIV.
DoktorMaJk:
Fan, jag är så elak.. Så snart kommer gud ge mig HIV.
japp, eller så gör jag det
oohla:
japp, eller så gör jag det
Du vill inte ligga med mig iaf.
DoktorMaJk:
Du vill inte ligga med mig iaf.
sant.
då får gud fixa det.
oohla:
uhuh, jag vill bara hör nåt lite positivt:(
Ta det lite lugnt. För det första, för att du ska vara smittad så måste killen ha varit smittad. HIV bland ungdomar är väldigt ovanligt i Sverige. För det andra så om han nu var smittad, vilket som sagt är jäkligt ovanligt, så är chansen vid oskyddat samlag kanske 0,10% chans att smittas. Den är väldigt låg, lägre än 0,5% det är jag säker på!
Chansen att bli smittad är oehört liten. Jag vet dock hur jobbigt det är att gå runt och tänka att man är sjuk, enda sättet att komma över det är att testa sig. Själv så tror jag att jag har AIDS, men ibland så börjar man tänka på att det kanske är inte så logiskt då jag inte haft feber en enda gång på 10 månader och att jag inte blivit döende av en förkylningen ännu, men väntar på testsvaret, nervöst som tusan.
Lightsbane:
Chansen att bli smittad är oehört liten. Jag vet dock hur jobbigt det är att gå runt och tänka att man är sjuk, enda sättet att komma över det är att testa sig. Själv så tror jag att jag har AIDS, men ibland så börjar man tänka på att det kanske är inte så logiskt
jo, man tänker ju både och hela tiden typ.. ena sekunden tänker man att nää, ofta jag skulle fått hiv då. hur stor är chansen liksom? sen andra sekunden är man livrädd och är 100% säker på att man har det:( så jävla jobbigt.
usch, att vänta på testsvaret måste vara det jobbigaste.. fy.
man vill ju veta men endå inte=/
10 år till så finns det ett botemedel och ett vacin
Men gud det är vinter. Du lär ju blivit lite sjuk bara.
Om det kom efter att du läste det så är det nog bara hypokondri. Om du är orolig så borde du testa dig, men jag tror inte det är nån fara. Det händer ofta att när nån berättar om en sjukdom och dess symptom så börjar man känna efter och "hittar" samma symptom på sig själv. Det är sällan det man är rädd för, men det händer. Vore bara konstigt om det skulle hända just efter att man har läst om det 😛
oohla:
ont i huvudet, torr i munnen & ögonen, halsont osv. det kom verkligen precis när jag läst om de också & har hållt i sig i ungefär en vecka.
Det är otroligt vanliga symptom och eftersom att de började när du fick reda på dem skulle jag tro att du manipulerar dig själv.
Eftersom du kände av symptomen direkt efter att du läst så kan det inte vara annat än placebo.
Tråden låst på grund av inaktivitet