Aviseringar
Rensa alla

Hixarens moderatoransökan


Ämnesstartare

From: lalleballe90@hotmail.com
To: moderator@ungdomar.se
Subject: Moderator
Date: Sun, 19 Apr 2009 23:37:22 +0000

Hej,

Mitt namn är Mattias Larsson. Jag fyller 19 år i idag (19 april). Just nu läser jag samhäll med inriktning samhäll på gymnasiet.
På min fritid tycker jag om att dyka, träna, resa, umgås med vänner, festa, läsa både romaner och facklitteratur (jag läser mest filosofi, biologi/biokemi och om sparande och investeringar) och givetvis att hänga på UM.
Ett stort intresse är fotboll, jag missar sällan någon av mitt favoritlags matcher. Jag brukar även döma matcher för ett flertal ungdomslag i närheten.
Jag är politiskt aktiv på både kommunal och regional nivå.

De forum jag vill moderera i är: "Bank och sparande", "Drogdebatt", "Missbruk och rehablitering" och "Politik och samhälle".

Anledningen till att jag ansker till att bli moderator är att jag känner att jag kan hjälpa till att förändra sidan till det bättre. Vissa perioder är det mycket spam, trådar som helt saknar disskusionsunderalg och många frågor som upprepas. Jag är oftast inloggad flera timmar om dagen vid olika tidpunkter och har god kunskap inom de områden som de forum jag nämnt behandlar.

Jag har varit registrerad sedan 2006 och har under den tiden inte postat något som kan uppfattas som spam eller alltför mycket ot.
Jag tror att jag skulle växa med uppgiften och lära mig att ta än mer ansvar.

Med vänliga hälsningar

Mattias Larsson / Hixaren
Lalleballe90@hotmail.com


   
Citera
Ämnesstartare

Ok, varför läggs detta upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden raderad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera