Knarko:
du kan knappast vara 100 om du inte är kär i honom o så.. o ditt svar till mig lät ändå lite tveksamt.. jag tkr att du ska vänta med det.. den sexuella driften gör att vi vill ha sex, det är helt klart.. o vi blir kåta och så.. inget fel med det.. men man borde låta bli det när man är såpass ung som du är tkr jag
Okej... Tack
Vinter Noll Två:
Okej... Tack
jag vill bara ditt bästa, jag förbjuder dig verkligen inte.. men jag tkr att du ska tänka rejält noga innan du gör ngt som har med sex att göra
Vinter Noll Två:
Hur jävla pinsamt kommer det inte bli då?
Vi tar varandras oskulder, jag kommer inte. Damn det vore pinsamt.
Verkligen inte, det är antagligen mer vanligt att inte komma än att komma första gången. För tjejer då, killar verkar ju ha rätt lätt för det.
Jag kunde fan inte ens ha sex ordentligt första gången för det gjorde så jävla ont. Ha inte så höga förväntningar
Knarko:
jag vill bara ditt bästa, jag förbjuder dig verkligen inte.. men jag tkr att du ska tänka rejält noga innan du gör ngt som har med sex att göra
Ah. Uppskattar det <3
Lindblom:
Verkligen inte, det är antagligen mer vanligt att inte komma än att komma första gången. För tjejer då, killar verkar ju ha rätt lätt för det.
Jag kunde fan inte ens ha sex ordentligt första gången för det gjorde så jävla ont. Ha inte så höga förväntningar
Håhå. Okej.. ._.
Knarko:
man känner sig alltid bra o trygg i en persons närhet så det är inte så konstigt
Jag tänkte på det där.
Det är inte alls sant. För mitt ex, som jag inte va kär i, då var det inte alls så. Så det kan ju hända att jag är kär i honom. Bara att eftersom vi inte träffas så ofta så "känns" det inte som jag är kär på det sättet...
Vinter Noll Två:
Hur jävla pinsamt kommer det inte bli då?
Vi tar varandras oskulder, jag kommer inte. Damn det vore pinsamt.
Hmm. Inte ens hälften av alla tjejer i världen får orgasm vid endast knull. Att ställa sådana kvar på sig själv som att få orgasm när man förlorar oskulden kommer bara att ställa till problem. Du kommer förmodligen vara alldeles för spänd, inte alls bli kåt och sedan göra något pinsamt som t.ex. fejka. Gör det inte.
Och som sagt så kommer det nog gå för han innan han ens kommit in i dig.
Knarko:
men jag tkr att du ska tänka rejält noga innan du gör ngt som har med sex att göra
Så överdramatiserande.
Vinter Noll Två:
Ja, jag gillar seriösa svar.
vilken tur
ärligt talat låter du som om ni inte riktigt är mogen för att göra det du vill. du pratar om sex som något man "ska" göra. vänta till det känns mer rätt och det kommer. en fjortonårig kille är oftast mindre utvecklad än en tjej, så han är förmodligen något år bakom dig mentalt.
Tråden låst på grund av inaktivitet