Hej! jag är en som är 14 år. behöver seroös hjälp för jag gillar en tjej riktigt hårt och vet inte riktigt hur man ska göra. så kom gärna med råd & gärna oxå seriösa
pomp3ftw:
så kom gärna med råd & gärna oxå seriösa
Med exakt vad? Specificera dig lite mer... Vad behöver du hjälp med?
knulla henne
Ge henne en orgasm...
Myksa:
Ge henne en orgasm...
Han kommer inte lyckas ..
Srbija:
"Sikta mot stjärnorna och landa i trädtopparna."
Lika bra att börja försöka nu så att han lär sig någon gång...
Srbija:
pessimistisk du va då
prata med henne
ta med henne hem
ha sex med henne
retstickan:
pessimistisk du va då
Alltid
pomp3ftw:
Hej! jag är en som är 14 år. behöver seroös hjälp för jag gillar en tjej riktigt hårt och vet inte riktigt hur man ska göra. så kom gärna med råd & gärna oxå seriösa
Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fel
bete dig som en tjej
ChippN:
Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fel
ChippN:
ChippN:
ChippN:
Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fe
ChippN:
Du kommer inte få någon seriös hjälp om du inte lägger ner tid på att skapa tråden. Förklara, stava rätt och använde inte "gillar en tjej riktigt hårt" det låter helt fe
ChippN:
ChippN:
ok, haha
jävla det kom många
Tråden låst på grund av inaktivitet