Aviseringar
Rensa alla

Hjälp 🙁


detour

smilis:

vilket skulle göra att bara 60-70% är 100% hetro...

Det är väl inte så bara? Sen tror jag inte att 30% är bisexuella, det är skillnad på att "experimentera" i tonåren och typ festhångla med någon av samma kön, och att vara bi på riktigt.

smilis:

Vissa säger att alla blir kär i minst en person av samma kön...

Inte sant. Även där är det skillnad. Man måste inte vara kär i någon för att man finner den attraktiv osv.


   
SvaraCitera

detour:

Många källor säger att ca 10 procent av världens människor är homosexuella.

Ursäkta men vet du vad en källhänvisning är? Jag skiter faktiskt i om du säger att 1% eller 99% är bögar... Jag tror dig när jag får se en bifogad fil eller en länk från en seriös vetenskaplig sida.


   
SvaraCitera
detour

FlashTox:

Jag tror dig när jag får se en bifogad fil eller en länk från en seriös vetenskaplig sida.

Tror du jag orkar leta runt efter källhänvisningar hit och dit bara så att du ska tro mig? Jag skiter väl i vad du tror.


   
SvaraCitera

detour:

Tror du jag orkar leta runt efter källhänvisningar hit och dit bara så att du ska tro mig? Jag skiter väl i vad du tror.

Först och främst tar det ju inte långt tid att söka, och för det andra ska du då inte anklaga mig för att jag skriver en massa skit och ljuger, när jag försöker hjälpa herr "Erik123"... när du inte äns har bevis som stödjer det du säger.


   
SvaraCitera
detour

FlashTox:

äns

...


   
SvaraCitera

berätta för din klass och se vad dem tycker:/ fråga fröken om du kan få en 15 minuter för att berätta att du är bög, sen om när du berättat för din klass så berätta för din skola:/ efter det kan du tala om det där hemma:)


   
SvaraCitera

FlashTox:

"Vanligaste" föräldrarna om jag får säga så, skulle nog bli chockade och kanske söka hjälp?

Nej, "vanliga" föräldrar som inte är dumma i huvudet skulle inte "söka hjälp" för det. [crazy]

FlashTox:

Du ska då inte gå till din bästa kompis och säga att du är bög. För då är ju han troligen långt ifrån dig framöver.

Inte om han har en bästa kompis som inte är dum i huvudet. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

En av mina bästa vänner kom ut för mig i söndags. Han är 20 och har vetat det sedan han var 13. Jag tror aldrig jag blivit så glad som när han berättade det för mig. Kändes som ett enormt förtroende 🙂

Förståeligt, Det känns skönare när man har sagt det till någon som faktiskt bryr sig så man slipper vara ensamm har jag märkt. Han öppnade sig för mig också när jag berättade det för honom så jag tror det kändes skönare för honom med, inga fler hemligheter[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jason_Vorhees:

berätta för din klass och se vad dem tycker:/ fråga fröken om du kan få en 15 minuter för att berätta att du är bög, sen om när du berättat för din klass så berätta för din skola:/ efter det kan du tala om det där hemma:)

Nej tack [crazy]


   
SvaraCitera
exyl
 exyl

Du behöver inte komma ut med det. Jag är en vanlig kille 17år.. Jag fatta att jag var bög när jag var 13. men sa inget var ju med de "coola gänget" i skolan och tänkte att jag dör om jag säger något.. så jag hångla med tjejer på fester och knulla och allt sånt..

Men för 1 år sen träffade jag en kille vi är ihop än, berätta för mina vänner " Detta är Matte min pojkvän" och fan vad bra dom tog det!

fick bara ord som " Fan vad coolt att du är bög" Har samma vänner och allt än vi är nästan bättre vänner nu, kan vara mig själv säga att killar är snygga och allt, och dom bryr sig inte! sjukt skönt.. jag ångrar inte att jag kom ut!

Men ett tips är kom inte ut förens du har hittat en pojkvän! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exyl:

" Fan vad coolt att du är bög"

Är du seriös...?

exyl:

Men ett tips är kom inte ut förens du har hittat en pojkvän! 🙂

Tänker inte gå ut i klassen alls.. Om jag skaffar en pojkvän i skolan så kommer dom märka det men jag tänker T.Ex skrika ut det (va antagligen inte så du menade då)


   
SvaraCitera

Erik123:

Är du seriös...?

Jag har samma erfarenhet, det är ett par år sen nu men de allra flesta bryr sig inte ett skit. Det finns alltid en och annan pajas som skall göra sig rolig på andras bekostnad, men de flesta tycker att det är ok med bögpolare.

Dock underlättar det om du väntar med att komma ut i skolan tills du ha en kille. Dels har du nån som du kan hålla i handen, dels blir det lättare för dina polare om de vet att du redan boinkar på en annan kille, så slipper de oroa sig för att du är kär i dem etc.


   
SvaraCitera