Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!

Ämnesstartare

Du verkar ju mer än lovligt trög. [shake] Ring honom och fråga om han vill träffas, SKICKA INTE NÅGOT JÄVLA SMS och du kan ringa honom när du vill. Han sover väl antagligen inte nu så du kan ju ringa och fråga om han vill träffas typ imorgon eller till helgen. NEJ, det är inte konstigt.

Förstår inte varför du ens orkar engagera dig i någon som uppenbarligen är en idiot.

SvaraCitera

blåbärsskogen:

Låter vettigt! Men går det lika bra att göra det en helgkväll då det finns risk att han är full?

Bäst att ringa när han är nykter.

SvaraCitera
Ämnesstartare

blåbärsskogen:

Om jag söker annat då? [crazy]

Du borde inte göra det, med tanke på att människan undviker dig..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Du verkar ju mer än lovligt trög. [shake] Ring honom och fråga om han vill träffas, SKICKA INTE NÅGOT JÄVLA SMS och du kan ringa honom när du vill. Han sover väl antagligen inte nu så du kan ju ringa och fråga om han vill träffas typ imorgon eller till helgen. NEJ, det är inte konstigt.

Tack för bra och ärligt svar.

Geigerzähler:

Förstår inte varför du ens orkar engagera dig i någon som uppenbarligen är en idiot.

Nej, förstår inte det heller egentligen. Men han har ju varit såå bra tidigare. [n] Blir därför förvirrad när han helt plötsligt "byter sida" och beter sig som ett as. Vill inte inse att han skiter i och inte vill träffa mig fast jag vet att det är uppenbart. För det är det väl?

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du borde inte göra det, med tanke på att människan undviker dig..

Ibland ja... Men mm, jag vet [sad]

SvaraCitera

blåbärsskogen:

Jo, men är det inte lite dumt egentligen att fråga honom öht. Jag menar, det är ju rätt uppenbart att han inte vill? Eller vad får du för uppfattning av det du läst?

Jag kan inte få någon uppfattning eftersom hela inlägget är vinklat, såklart. Det är omöjligt att veta vad han tycker och tänker och det är bara du som kan få reda på det, genom att prata med honom. Men han ville ju träffa dig i början eller? Självklart tröttnar man efter ett tag om ni bara kommunicerar genom korta sms som går att missuppfatta osv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Men han ville ju träffa dig i början eller?

Ja. Och det konstiga är att det t.o.m var han som ville ses den gången han inte var hemma när jag väl kom. Det är efter det han har verkat ointresserad. Förstår mig inte på sånt där, hur man kan ändra inställning på ngra få timmar. Från att vilja träffas till att ignorera [shake]

SvaraCitera

blåbärsskogen:

Ja. Och det konstiga är att det t.o.m var han som ville ses den gången han inte var hemma när jag väl kom. Det är efter det han har verkat ointresserad. Förstår mig inte på sånt där, hur man kan ändra inställning på ngra få timmar. Från att vilja träffas till att ignorera

Antingen försöker han spela svår eller så har han kanske träffat någon annan som inte kommer några timmar försent. 😉

SvaraCitera
Ämnesstartare

blåbärsskogen:

Men varför är det bättre att ringa än smsa tycker du?

då får du ju ett svar direkt, då kan han ju inte ignonera dig om han inte lägger på asså[shake] det bästa vore väl att stalka honom tills han svarar eller nåt[bigsmile]

SvaraCitera