Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

mynona:

Kom dock ihåg att om de går med på att bli ihop med dig båda två samtidigt, så går du automatiskt med på att de också får ha flera killar samtidigt:

Fast det beror ju också på, vad man kommer överrens om och sådär. [cute]


   
SvaraCitera
mynona

Nintendo:

Fast det beror ju också på, vad man kommer överrens om och sådär. [cute]

Självklart, men eftersom vi trots allt har en norm i samhället som säger att det är mer ok för en kille att ha flera tjejer än för en tjej att ha flera killar så skadar det aldrig att göra dessa poänger. Vad de än kommer överens om förändrar det förstås inte att alla potentiellt ska ha samma villkor.


   
SvaraCitera

Äh, folk kommer väl rynka lite på näsan när de får höra det. Men då ska du tänka på att folk som ofta rynkar på näsan har oftast inte hittat någon kärlek och är väldigt ensamma. De ser ner på småsaker för att själva känna sig lite bättre.

Jag är en rynkare av näsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om mina kompisar med flera blir liksom "Fy fan för helvete" eller dylikt då lär min respons bli då "Jag tycker mycket om henne så like it or fuck off"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch nej skulle aldrig ge mig på en flicka på 15 vårar bara sådär! Alldeles för stor ålderskillnad+ jag är asexuell och hatar båda könen om man säger så [wink]

Men du får förklara för vännerna din att hon är speciell i dina ögon och att åldern bara är en siffra [cool]


   
SvaraCitera

Satsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för hjälpen alla men det kommer inte att fungera haha. Hon skickade meddelande på FB för två dagar sedan och sa bara "Vill inte att du kontaktar mig längre, kan inte se dig som vän eller partner" osv. Hon vägrade ge skäl så det var bara fuck it


   
SvaraCitera