iknew:
men vet inte riktigt, är båda fortfarande oskulder? kan man säga att vi haft sex?? hjälp snälla:S seriösa svart tack ?
Och det är det viktiga? snarare än att du failade att ha sex?
Gå till en gynekolog och be henne rita en skattkarta åt killen. X MARKS THE SPOT!!!11 (Ledtråd: lägre än midjan, men högre än knäna.)
tack för alla löjliga svar! beter er som småbarn som inte kan svara på en fråga -.-? ni vet ju säkert inte svaret själv så kanske är därför ni inte svarar -.-? men iallafall,ja har tänkt efter, och jo han kom in, ba ja som hade fruktansväert ont å vi vet vart hålet e om ni fattar -.-
jösses
Jag ska ge dig seriösa svar iaf.. Eftersom du helt klart undrar, och jag förutsätter att du inte är ett "troll" utan bara en ung tjej med frågor.
iknew:
okej,ja har en fråga nu, igår kväll gjorde ja de för första gången, både ja å killen va oskuld men vi fick typ inte in den?
Det troligaste anledningen till det är väll att du var nervös, och därmed spände dig så pass mycket så det inte gick att penetrera.
iknew:
vi fick in den en gång så men så gjorde de så jävla ont så ah vi fösökte igen
Du var antagligen inte tillräckligt upphetsad och förberedd. Ett förslag är att ha ett längre förspel.. Kanske helt av skippa det här med penetration. Satsa på smekningar, och kanske oralsex till att börja med?
iknew:
vet inte riktigt, är båda fortfarande oskulder? kan man säga att vi haft sex??
Det är väll egentligen en ganska oväsentlig fråga? För vem är den frågan viktig? och varför känner du att behöver ett svar på den frågan?
Om du behöver ett svar, så vad anser du själv vara svaret på frågan?
Ni gjorde i alla fall ett försök, och några försök till så kanske ni får till det hela.
Men tipset är som sagt, långt förspel, och det viktigaste. Försök ALDRIG penetration om du INTE är tillräckligt våt där nere!
(Det är viktigt eftersom det annars kan leda till att tjejen få bestående men, som exempelvis vestibulit)
Dvs. fortsätt ALDRIG ha penetrationssex om det gör ont!
Jag säger inte detta för att skrämma dig, utan enbart för att upplysa. Jag tycker ni ska försöka igen! De brukar gå bättre en andra gång =) Lycka till!
Ingen annan som fattar att detta bara är en skämttråd?
llooll:
Ingen annan som fattar att detta bara är en skämttråd?
Eftersom jag var den enda som svarat seriöst i denna tråden så.. Antagligen gissar dem det.
Jag svarar dock seriöst utifall det nu inte skulle vara så. Vilket faktiskt är en möjlighet.
Terroristen:
Jag säger inte detta för att skrämma dig, utan enbart för att upplysa. Jag tycker ni ska försöka igen! De brukar gå bättre en andra gång =) Lycka till!
tacktack så himmla mycket! äntligen ett seriöst svar -.- 😀
Lycka till! Det var svårt för mig vid 15-års åldern, men det gick. Vi förde in den sakta, men säkert och gjorde det flera gånger, och gick till slut. Fortsätt så!
Tråden låst på grund av inaktivitet