När man får nya meddelenden så står ju edt på msnrutan och när man trycker på dom så öppnas ett nytt fönster och man kommer till meddelandena, men det öppnas i firefox och jag vill att det ska öppnas i explorer!! Hur gör jag för att ändra??
Ändra deafult webläsare, även om jag verkligen inte kan förstå varför du vill göra det
Start - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare
Explorer? Vem fan använder det?
SUKOF:
Explorer? Vem fan använder det?
jag gillar de pluppiga knapparna
Viljans Triumf:
Ändra deafult webläsare, även om jag verkligen inte kan förstå varför du vill göra de
My dreams are her:
Start - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare
Exakt HUR gör jag det, är väldigt datorhandikappad så ta det gärna steg för steg
Milka:
Exakt HUR gör jag det, är väldigt datorhandikappad så ta det gärna steg för steg
My dreams are her:
Milka:
Det var ju det jag gjorde följ anvisningarna.
My dreams are her:
Det var ju det jag gjorde följ anvisningarna.
men var under start5 finns det preog.åtkomst-knapp?
Milka:
men var under start5 finns det preog.åtkomst-knapp
Jaha
Start - Kontrollpanelen - Lägg till och ta bort program - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare
Milka:
jag gillar de pluppiga knapparna
My dreams are her:
Start - Kontrollpanelen - Lägg till och ta bort program - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare
tack
men det byter ändå till internet explorer så du måste ladda ner stuffplug 3 googla på det
Tråden låst på grund av inaktivitet