Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med prao!


Ämnesstartare

Hejsan! Ska ha prao om ca en månad och behöver nu tips och hjälp.
Jag är intresserad inom polisen (även ridning) arbete,försvarsmakten,räddningstjänsten,tullen,kustbevakningen. Är det någon som har kontakter,nummer till just dessa saker så skicka gärna dom;)
Jag bor i stockholms län och vill gärna ha praoen där.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag går i årskurs 9


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte du får praoa hos polisen eller liknande, tror inte dom släpper in folk hur som helst. Nej ansök om praktik på någon lokal butik och hoppas på att du får mycket chipspåsar med kort datum i belöning, realist - ja visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaaa:

,försvarsmakten,räddningstjänsten,tullen,kustbevakningen.

Fast då får du typ bara sitta på ett kontor eller nått.. Du får knappast vara ute på äventyr så att säga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fast då får du typ bara sitta på ett kontor eller nått.. Du får knappast vara ute på äventyr så att säga!

Har du gjort detta så du har kött på benen eller? Får för mig att myndigheter av denna kaliber jobbar med lite för känsliga saker för att man ska ha någon semi-fjortis som drar runt i korridorerna, kan iofs ha fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hörde mig för när jag var yngre om det gick att praktisera hos polisen, väktarbolag osv. Det går ej, de tar inte emot praktikanter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Får för mig att myndigheter av denna kaliber jobbar med lite för känsliga saker för att man ska ha någon semi-fjortis som drar runt i korridorerna

Mjo, det är nog så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig hört på maken till lathet :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några andra tips om något som liknar förslagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brandman!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men seriöst. Ta på någon ica så får kan du få jobb sen. VARFÖR LYSSNADE INTE JAG PÅ PAPPA 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fler förslag?


   
SvaraCitera