Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mej!


Ämnesstartare

JAg e tsm med en kille som e perfekt, snäll underbar rolig skön trevlig och allt man kan önska sej o han vill att jag ska flytta til han. MEN jag e inte kär i honom!!! jag vill vara kär i han men jag e kär i mit ex som jag gjort slut med, jag kmr aldrig bli tsm med mitt ex igen men jag har krossat hjärta o saknar han varje minut. Ska jag tala om för min kille at jag inte e kär o måste göra slut? jag gillar killen asmkt men e inte kär fast jag vill o försöker! [chocked][love]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag älskar allt du är... men inte dig.


   
SvaraCitera

att du aldrig mer kan blli tillsammans med ditt ex förstår jag inte, varöf inte ? vad hände ? förklara så kanske jag kan hjälpa!

men med denna nya killen...
ensamvargens "replik" är jättebra! annars kan du ju bara säga till honom det du just skrev; jag tycker om dej jättemycket men jag är inte kär i dej. nämn dock inget om exet! om du gör det på ett sjysst och ickeförnedrande sätt kanske ni kan fortsätta vara kompisar, för det verkar ju vara det du vill! lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Chaus

GröntSlajm:

att du aldrig mer kan blli tillsammans med ditt ex förstår jag inte, varöf inte ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm båda och bli ihop med mej, du verkar vara en 10a[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag älskar mitt ex men han e beroende av droger, hotat mej med pistol, gett mej blåmärken och skämt ut både mej o han för min familj osv. det e inte en schans at jag kan ta tillbaka han, jag älskar han men inget han gör. tvärt emot den killen jag har nu. jag har pratat med han och jag sa at jag tkr om han super mkt men e inte kär, jag sa att det gått för fort för mej. han sa att det gjorde han ledsen at jag inte e kär i han men att vi kan vara vänner då o se vad som händer senare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12 --- SLÄNG DAJ I VÄGGEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför blev du tillsammans med killen du är tillsammans med nu?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Lär lite svensk grammatik och meningsbyggnad så ska du se att du kommer att lyckas bättre här i livet. [smile]


   
SvaraCitera