Hejsan jag är en kille på 17 år som vill ha hjälp!
När jag har sex med min flickvän kan jag bara hålla mig i ca 10 minuter! För ca 1 år sedan så kunde jag hålla mig som minst i ca 1 timme annars kunde det hålla på i ca 2-3 timmar. Vad är det som har hänt med mig? Jag kan inte köra hårt längre! HJÄLP MIG SNÄLLA!
MVH En 17årig kille!
Knulla oftare då. Tänk på kvalitet, inte kvantitet.
xyrliz:
Jag kan inte köra hårt längre!
Nu vet jag inte vad du menar med att du kunde hålla dig 1-3 timmar, men om du menar att du kunde knulla in och ut ur din tjej i tre timmar i sträck utan att komma är det fett jävla onormalt.
Trycker man in kuken i ett trångt varmt hål och kör på ordentligt i 10min lovar jag att 95% av alla killar kommer på den tiden, du har snarare blivit normal.
vem vill ens ligga och skava i tre timmar?
menöh, ta pauser, allt måste inte handla om penetration.
xyrliz:
När jag har sex med min flickvän kan jag bara hålla mig i ca 10 minuter!
tio minuter är fan heeelt normalt, om inte längre än majoriteten av de jag legat med.
btw? Vem fan tar tid? Ibland kanske det känns som en evighet och ibland som en sekund men det är samma tid. Beror på hur bra sexet är helt enkelt
Ägna er åt annat än "penis-vagina"-penetration.
vi har inte "sex" så ofta händer 1-2 gånger i veckan. Och det där med att ta tid va en kul grej vi gjorde. Men jag tycker det e sjukt att det blivit så här. Jag tycker det är sjukt pinsamt för min del att jag bara kan hålla mig så kort tid, men det kanske är för att jag är van att hålla mig längre + att det är ju skönare att köra i en längre tid!
10min är fullt normalt. Jag kan inte säga varför denna förändring. Men jag skulle säga att 10min är bättre än 1h.
xyrliz:
hålla på i ca 2-3 timmar
Vilken jävla mardröm.