Börjar misstänka att det är samma kille som pratar med sig själv vid det här laget.
killethe1 jag förstår knappt vad du säger..
rymdpirat vad menar du?
de är klart tråkigt att du lider av detta problem.men nu inser ja att ja ej är själv å behöver tycka de är pinsamt med sex.så mycke att ja ite våga skaffa tjej på grund av att ja ej kan prestera till å kunna ge de många andra killar klara så lätt å som ja ha långa vägar kvar för å kunna lyckas
Oscar94:
Du kan prova med alkohol men risken finns att du lär dig att bara komma igång när du är påverkad...inte så bra i längden.
Du pratar om sex som om penetration är den enda lösningen. Kan ni inte ha oralsex och smekning tills ni känner varandra tillräckligt bra. Ni kan båda komma, även utan att du sätter på henne. Kan lova att hon njuter av det, kanske t.o.m. mer än när du har kuken i henne.
Allt Handlar Inte Om Penetration.
Berätta om ditt problem för tjejen. Hon förstår säkert och går med på att ta det lugnt.
Kanske kommer du förbi dina hjärnspöken då.
Oscar94:
Så vad ska jag göra? kan lite alkohol i kroppen lätta upp stämningen?
Alkohol gör det svårare att få stånd = dålig ide.
Testa ha sex med tjejen några gånger utan att penetrera, lär känna varandras kroppar och bli bekväma med varandra först. Slick, sug, smek och pill räcker ganska långt och är minst lika skönt. Sen när du är riktigt kåt och inte känner någon prestationsångest längre kan ni testa penetration.
Penetration är en del av bra sex, men bara en oskuld tror att det är den viktigaste delen
Mod jag skulle uppskatta om denna tråden togs bort.