Har gått lite upp och ner. Periodvid har jag inte ätit någonting, ibland har jag ätit lite. Ibland har jag tränat hela tiden och nästan tappat kontrollen över träningen, för det går överstyr.
Nu har jag ätit regelbundet i nästan en vecka, tränat ganska mycket. Jag har inte vågat ställa mig på vågen, men idag tog jag mod till mig. 2kg har jag lagt på mig.. (Jag är normalviktig).
Just nu skulle jag bara vilja gå och gräva ner mig. Hur ska jag göra för att inte börja svälta mig själv ännu en gång? Vill verkligen inte hamna på ruta ett igen..
Lurad:
Har gått lite upp och ner. Periodvid har jag inte ätit någonting, ibland har jag ätit lite. Ibland har jag tränat hela tiden och nästan tappat kontrollen över träningen, för det går överstyr.Nu har jag ätit regelbundet i nästan en vecka, tränat ganska mycket. Jag har inte vågat ställa mig på vågen, men idag tog jag mod till mig. 2kg har jag lagt på mig.. (Jag är normalviktig).Just nu skulle jag bara vilja gå och gräva ner mig. Hur ska jag göra för att inte börja svälta mig själv ännu en gång? Vill verkligen inte hamna på ruta ett igen..
Tränar man en del så väger man lite mer så är det bara!
2 Kg är ju ingenting !
Tycker inte du ska bry dig så mycket om vad vågen säger. Många som tränar och ser fitta ut kan i själva verket väga en hel del på vågen 🙂
Försök att inte lägga så mycket fokus på din vikt utan mer på din hälsa :). Dem mäniskor som mår bra ser oftast bra ut, både utanpå och inuti!
men kära nån, du måste söka hjälp
Vattenvikt kära du! Oroa dig inte...skit i att väga dig! Släng ut vågen förfan 😛
Din kropp drar troligen på sig svullnad och vatten nu när du börjat äta...det är bra! Din kropp vill ha vätska! Plåga den inte med svält..Vattnet väger en del och det är nog absolut inte fett. Kan jag nästan lova!
Fortsätt ät och tat lugnt med träningen...ta typ 10 min promenad en gång om dagen. Som ätstörd borde man starta så.