Notifications
Clear all

hjälp tack

Topic starter

detberorpå:

Säg åt dom på skarpen! :O Jag fick min tid efter mindre än 1 vecka.

okej det ska jag göra

detberorpå:

& det är anledningen till att du inte begått självmord?

exakt, varför jag inte begått självmord och varför jag inte har kontaktat soc, och varför jag inte rymt, min syster rymde när hon var i min ålder, och jag kommer ihåg hur krossad min mamma var, jag har inte velat göra likadant mot henne, det är därför

detberorpå:

Är så för mig iaf, fast en viss rädlsa är en annan anledning också, dock inte lika stor anledning.

du får gärna berätta om dina problem du också, jag kanske kan hjälpa till på nåt sätt jag med

detberorpå:

Gick bättre än väntat[smile] Han är så djävla trött på livet att han bara slutar bry sig om saker ibland (gissar på att han lider av depressioner).. Han orkar inte mer[crazy]

jag önskar de kunde vara likadana

4 Kilo Lax:

yasmiine_: hur menar du?
Att det gäller att alltid försöka vara glad och på. Allt blir mycket lättare då.

men när det känns som att jag inte är värd nånting, och jag funderar på olika sätt att dö på så är det lite svårt

ReplyQuote

yasmiine_:

jag har inte velat göra likadant mot henne, det är därför

Förstår, hade inte heller.
Men kom till syrra tbx?

yasmiine_:

du får gärna berätta om dina problem du också, jag kanske kan hjälpa till på nåt sätt jag med

Naw, tack[y]

yasmiine_:

jag önskar de kunde vara likadana

Nej, gör ej det :p det är ett helvete att ha en depreimerad pappa och en psykad morsa.. D:
Pappa har slutat lita på mig och börjat tro en massa dåligt om mig.. I don't blame him dock :p
& mamma.. Hon lever i sin egna lilla värld..
Men samtidigt är de paranoida som fan :\

ReplyQuote

yasmiine_:

men när det känns som att jag inte är värd nånting, och jag funderar på olika sätt att dö på så är det lite svårt

Tänk bort det. Varje gång du börjar tänka på sådant, tänk tillbaka på vad jag och detberorpå skriver [smile]

ReplyQuote
Topic starter

detberorpå:

Förstår, hade inte heller.
Men kom till syrra tbx?

jo hon är nu tillbaka, men hon kom tillbaka efter ungefär 5 år, och hon hade skaffat familj när hon gjorde det, i början blev hon förföljd av mina bröder och så, och jag kommer ihåg hur min farsa pratade med mina bröder om hur de skulle hitta henne och sen döda henne, men jag kommer inte ihåg hur det blev ok för henne att komma tillbaka :/

detberorpå:

Nej, gör ej det :p det är ett helvete att ha en depreimerad pappa och en psykad morsa.. D:
Pappa har slutat lita på mig och börjat tro en massa dåligt om mig.. I don't blame him dock :p
& mamma.. Hon lever i sin egna lilla värld..
Men samtidigt är de paranoida som fan :\

det låter ändå bättre än hur det just nu är :/

4 Kilo Lax:

Tänk bort det. Varje gång du börjar tänka på sådant, tänk tillbaka på vad jag och detberorpå skriver [smile]

ja ni anar inte hur tacksam jag är för era svar, ni har hjälpt mig på sätt ni inte kan förstå, är helt seriöst evigt tacksam

ReplyQuote

kvinnojourer, soc.

ReplyQuote

yasmiine_:

ni har hjälpt mig på sätt ni inte kan förstå, är helt seriöst evigt tacksam

Helt lugnt, jag gillar att hjälpa andra [smile]

ReplyQuote
Topic starter

4 Kilo Lax:

Helt lugnt, jag gillar att hjälpa andra [smile]

tack ändå, det är inte alla som bryr sig

jag har kontaktat ungdomsmottagningen nu, men de säger att det är en lång väntelista, jag talade in min email eftersom jag inte kunde lämna nåt nr, jag skrev att jag behöver en tid så snart som möjligt, men har inte fått svar än!

ReplyQuote

yasmiine_:

men jag kommer inte ihåg hur det blev ok för henne att komma tillbaka :/

Tur att inget jätteallvarligt hände da! 🙂
Men.. Förekommer sådant i min släkt också, hemskt[sad]

yasmiine_:

det låter ändå bättre än hur det just nu är :/

Förstår det men... Allt är ju lix relativt, man får helt enkelt göra det bästa av det sämsta och även det bästa[smile]
Kuratorn sa "Din läxa blir att gör allting med glädje."
Kanske fungerar för dig även om det inte fungerar för mig 🙂 ba ett tips lix[y]

ReplyQuote