kebu12:
ge mej ditt nr, vill ringa dej så vi kan sexa!
Jag me, ge mig ditt nummer så vi kan sexa!!
Ja herre gud, alla tror att jag vill ha sex nu när jag färgat håret rött lite här och där, har haft fullt upp i två veckor nu!
Sa ra:
Men nu verkar alla killar tro att jag vill hoppa i säng med dem. Det vill jag ju inte. Hatar dessutom att om man har en pojkvän eller en man e kär i så verkar vissa killar inte förstå att jag inte vill ha någon annan? det spela ingen roll vad jag säger, att jag inte vill ge ut mitt mobilnr till exempel utan dom fortsätter att "tjata".
Tror du umgås med fel sorts killar. Also, du verkar ganska söt så om du då skaffar rött hår som är en ganska vanlig fetisch så är det ganska väntat att du får mer uppmärksamhet
sockerfritt:
Ja herre gud, alla tror att jag vill ha sex nu när jag färgat håret rött lite här och där, har haft fullt upp i två veckor nu!
Då har du väl fått en hel del uppmärksamhet?
S3ON:
Då har du väl fått en hel del uppmärksamhet?
Scch. Det är nu jag testar ljug-som-fan-och-få-uppmärksamhet-metoden...
sockerfritt:
cch. Det är nu jag testar ljug-som-fan-och-få-uppmärksamhet-metoden...
Oseriösa människor får inte mycket uppmärksamhet inte..
S3ON:
Oseriösa människor får inte mycket uppmärksamhet inte..
Tycker nog minsann att den här tråden har fått ett gäng inlägg faktiskt
det är nog bara du som tror att du är sexigare o tror att alla andra också gör det...............
sockerfritt:
Tycker nog minsann att den här tråden har fått ett gäng inlägg faktiskt
Jajaja, vill man ha sådan typ av uppmärksamhet så.
S3ON:
Jajaja, vill man ha sådan typ av uppmärksamhet så.
Jag lekte inte allvarlighets-vm just då.
ååååh nej
honolulu:
det är nog bara du som tror att du är sexigare o tror att alla andra också gör det...............
Nej, jag tycker ju inte att jag är det? Jag vill aldrig tänka att jag är snygg? för jag gillar verkligen inte folk utan självdistans.... hehe vad då tror? jag får ju höra det, kanske inte just nu men jag har fått höra det ju 🙂 skrev ju det så.
Sa ra:
Jag vill aldrig tänka att jag är snygg? för jag gillar verkligen inte folk utan självdistans
Sa ra:
jag får ju höra det,
nej, du tror att du hör det