sockerfritt:
peder
hahah. ser att du lärt dig mycket.
honolulu:
haha någon tog visst åt sig. drown plz.
Sa ra:
Den är fortfarande ful. men vältra du dig i din mat och tro att du fortfarande är smal, det fungerar säkert för dig. 🙂
Varför beter sig folk som idioter på internet
passaro:
hahah. ser att du lärt dig mycket.
Oh well, jag försöker ;D
honolulu:
du är sorglig
jag var ironisk, men du kanske inte märkte det.. och det är inte jag som är sorglig, du skrev att det bara var jag som trodde att folk tyckte så? Suck. jag tycker inte ens att jag ser "bra" ut så, och alla tycker olika och har olika saker man "föredrar".
baconkebab:
Tyvärr
tyvärr ja... med tanke på min hemska personlighet så är det verkligen synd om dem som tycker att jag är oemoståndlig. Obs ironisk igen :/
undrar på vilket sätt min personlighet hade varit annorlunda om jag någonsin varit "eftertraktad" på det sättet som tjejer var när man var ~15
Wat.
Verkar vara en underlig grupp killar du umgås med som tror att du ändrar personlighet med hårfärg. Rött ser väl inte alltid så himla vilt ut heller. Fjanteri.
Ja oj, vilket jätteproblem du verkar ha!!
Sa ra:
ful bild du har förresten
haha, moget?
Starlights:
haha, moget?
Spela det någon roll, jag tyckte det och hon var dessutom inte speciellt mogen som skrev att det var jag som trodde att andra tyckte det.
Pegamixel:
Wat.
Verkar vara en underlig grupp killar du umgås med som tror att du ändrar personlighet med hårfärg. Rött ser väl inte alltid så himla vilt ut heller. Fjanteri.
Nej, inte personlighet men jag menar mer killar jag inte känner... nej det gör det väl inte men detta har mina vänner tom sagt, suck. Ska nog inte bry mig om att skriva saker på ett forum nästa gång.
Brk g:
undrar på vilket sätt min personlighet hade varit annorlunda om jag någonsin varit "eftertraktad" på det sättet som tjejer var när man var ~15
Sedan är jag inte 15 år om du nu antog det.
Starlights:
haha, moget?
Tattuera in "Upptagen" i pannan vet jag 🙂
Dold text: Nr? ;PpPpPPpPpppPPPppPPppp
Sa ra:
Sedan är jag inte 15 år om du nu antog det.
ne, bara kapar din tråd
Ibland blir jag irriterade på folk som färgar rött. Bland annat för att det är fult. Men självklart finns det undantag, som ditt fall. Rött hår kan ibland kännas upphetsande till och med. Men ytterst ovanligt.