Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

Hej alla
Jag skriver lite om ett problem som jag hade förut, vet inte om ni kan hjälpa mig med det..

Jag har börjat i högskolan. Jag vet inte varför jag valde en data linje eller data program kanske det heter. Kanske för jag tyckte det var intressant. Men jag borde kanske plugga något annat. I alla fall så går jag där nu i berättelsen.Jag får pendla till skolan varje dag för jag bor i en annan stad. Tycker det är jobbigt för det tar 2 timmar. Åka två timmar för att gå på en enda föreläsning på en dag känns inte så kul. Undra om man ens behöver gå på allt känns så onödigt. Jag hatar inte dom i min klass eller dom andra på skolan, det roligaste är när vi har en kurs i fysik men tyvärr kan jag redan det från gymnasiet. Det är en i min klass som ofta håller på att trackassera andra på rasterna och mobba andra, och nu är jag rädd att han ska göra det mot mig... Han är jätte dålig och kommer för sent till lektionerna och missar allt, tycker inte det är roligt, och har fula kläder och luktar äckligt. Borde man egentligen få gå i skolan om man är så äcklig eller borde han kastas ut egentligen?


   
Citera
Ämnesstartare

Han borde nog kastas ut


   
SvaraCitera

Hans beteende verkar inte okej, han behandlar andra i skolan illa plus att han inte verkar särskilt engagerad i skolarbetet...enligt mig borde han inte få gå kvar om han ej bättrar sig...
Dessutom verkar han inte sköta sin hygien ordentligt, man kan undra om skolan har några regler kring sånt...
Du borde nog ta upp detta med någon ansvarig på skolan tror jag, lycka till...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte han ska vara kvar. Det kanske låter konstigt men han mobbar och trackasserar andra och det förstör för andra. 
Jag bryr mig inte direkt om det han pratar om heller


   
SvaraCitera