Aviseringar
Rensa alla

HJÄLp!

Ämnesstartare

Det är så att jag och en kille ska på dejt (har varit på 2 redan) men han vill att vi ska ha en slipover med två av hans vänner som jag aldrig träffat. Vet inte det känns lite konstigt på något sätt, vet inte vad jag ska göra!

Citera

"Nej, känner ej för det"

SvaraCitera
sies
 sies

Att han just bjudit med 2st killar så känns det att han inte förväntar sig något mer än just bara en "sleepover". 

Däremot om denna kille du dejtar är på något sätt skum, att du inte känner honom ordentligt, och hans vänner är skumma så borde du vara försiktig. Så att de inte försöker något. Kanske du kan fråga om du får bjuda med någon tjejkompis?

SvaraCitera

Googlade "slipover":
hr_fair_isle_slip_over.jpg

Förstår att det kan kännas märkligt, men knappast det värsta som kan hända i världen, ni får väl tvätta den mellan varven.

SvaraCitera

Bästa 

SvaraCitera

Han vill troligtvis ha sex, kom ihåg... han är en ung kille och det spelar ingen roll om hans polare är i rummet brevid. Om du är intresserad av honom och tycker det är lite spännande och vill vara med på sleepover men är lite osäker på situationen så fråga om du kan ta med en tjejkompis då det är en trygghet. Komi håg att du aldrig behöver göra något du inte vill och om du inte vill gå så gör du inte det. Visar det sig att han är en skithög så strunt i honom, det finns andra killar. Hur gamla är ni förresten?

SvaraCitera
Ämnesstartare

13 snart 14

SvaraCitera

Tycker du ska vara försiktig och prata med dina föräldrar först så att dom vet vart du är om du nu vill gå. Men som sagt, ta med dig en tjejkompis så ni har varandra. Hoppas jag inte skrämt upp dig nu haha men antar att du inte känner honom så väl, man ska alltid vara på sin vakt. Gå på din magkänsla och så finns det alltid pepparspray 😉

SvaraCitera

o fy fan kan lika väl sluta i våldtäkt det. så som andra skriver är försiktighet en bra grej

SvaraCitera