Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Jag är 13 och det ända jag gör om dagarna är att ligga i sängen och kolla på youtube, ibland sätter jag mig och spelar lite på datorn. Jag går inte till skolan för jag har aldrig haft nån som stöttat mig så tror det är drf jag inte klarar det och jag har inga vänner, ingen vill ha mig. Hemma när jag ligger och inte gör nåt eller spelar så känner jag som att det inte är nån mening med det att jag ändå kommer dö snart. Det är väldigt svårt att förklara hur det känns i skolan men tydligen så ska jag få hjälp snart nen det tar ju jätte långt tid, jag klarar inte mer sen nu när jag mår så dåligt och inte klara att gå till skolan så kommer jag inte få bra betyg och då får jag Ksk ingen utbildning så så det ända i framtiden som jag tänker är mig sitta och tigga på gatan och vänta på döden. Vad ska jag gör innan var allt bra typ nårra månader men nu gick allt åt helvete.


   
Citera
Ämnesetiketter

När det gäller utbildning, det gör ingenting om du missar några år. Du kan läsa upp det senare på olika sätt. Finns ganska många alternativ. Vet att innan gymnasiet finns det något som heter induvellt alternativ där du läser upp de ämnen du inte fått betyg i i grundskolan. Sedan finns även komvux.


   
SvaraCitera