Aviseringar
Rensa alla

Hjälp.


Ämnesstartare

Hej, jag är en kille som är XX år gammal, jag lever att rätt vanligt liv, och brukade må rätt bra. Men på senaste tid har mitt umgänge börjat må sämre och sämre, många jag umgås med och pratar med varje dag lider av depression, det har gått så långt så några har börjat skada sig själva. Jag har försökt allt jag kan att göra mitt bästa att upprätthålla en bra attityd, men på senare tid har jag börjat gå in i en depression, jag tror dom har dragit med mig i en depression på något sätt. Och jag vet inte vad jag ska göra längre.


   
Citera

Sluta vara med dem


   
SvaraCitera

"Ty den kamp vi hava att utkämpa är en kamp icke mot kött och blod, utan mot furstar och väldigheter och världshärskare, som råda här i mörkret, mot ondskans andemakter i himlarymderna.
Tagen alltså på eder hela Guds vapenrustning, så att I kunnen stå emot på den onda dagen och, sedan I haven fullgjort allt, behålla fältet."

Erat problem är demoner...
De kan slängas ut i Jesu namn eller via att läsa Guds ord.
Guds ord är så som ett brinnande svärd som skall dela på ande och själ, på rygg och märg.
Deppression är namnet på en demon.
Ditt jobb är i bön gå i strid med denna demon.
Bryt dess makt, med hjälp av att åkalla Guds närvaro, och både du och dina vänner ska bli satta fria ifrån djävulens grepp.
Anledningen att detta händer er kan vara PGA en häxa eller fler.
Tänk vidare på när ni kan ha stött på en som sysslar med häxkonst, denne jobbar med demoner och vill avancera i djävulens kungarike igenom att fördärva ert förhållande.
Människorna i fråga är inte dina fiender, det är demoner.

Spådom, Luigi board, anden i flaskan, svarta madam, hand läsning, yoga MED MER är alla ockulta och tillåter demoner att komma in i era liv.
Har ni möjligen på senare tid använt er av en luigi board? 
Där man kontaktar andar ...


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel: Luigi board

maxresdefault.jpg

Hjärta


   
SvaraCitera

prata med folk, professionella. Det är inte speciellt bra att umgås med många sådana människor. Har själv depression och det är inte jätte bra för mig att umgås med andra som också har depression. Dem tynger en med deras problem och tillslut hamnar man i samma tankebanor. Säg till dem att du behöver få lite tid ifrån dem, de bör förstå.


   
SvaraCitera