Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!!


Ämnesstartare

Hejsan! 

Jag har ett väldigt stort problem som jag hade behövt hjälp med och tänkte ifall ni kan skriva några tips. Jag antar och hoppas att alla här vet vad Hemorrojder är för vill inte riktigt beskriva vad det är i detalj men det är hemskt, det kan jag lova er.

Men iallafall, en dag var jag hemma hos min morfar och mormor för att hämta upp arkiverade papper som dem hade sparat till mig för min skrivuppgift. Mormor kör iväg och ska handla till kvällsmaten då jag sitter och läser igenom dessa på ovanvåningen och min morfar är där nere någonstans, förmodligen sitter och spelar över gamla familjefilmer. Men så helt plötsligt hör jag något skrik där nere och då det bara är jag och morfar hemma blir jag lite rädd och undrar vad det var för något. Jag kommer ner och ser att toalettdörren är öppen, jag tar ett kliv närmare för att se vad som föregår där inne. Och till min överraskning sitter morfar i en typ av potta utan kläder nedanför midjan och typ pressar. Det hänger någon konstig stor klump från hans anushål som jag reagerade starkt på och blev väldigt chockad, förnedrar och spydde nästan. Han skriker "GÅ DIN VÄG, UNGFAN" och jag springer för livet därifrån. Jag springer allt jag har ändå hem och tänker "vad i susningen var det jag precis bevittnade". 

Några dagar gick och vi bestämde att inte berätta för någon då det hade setts som högst opassande.

Det jag behöver hjälp med är om jag ska berätta det för mormor eller mamma o pappa. Jag vet inte hur de ska reagera men hur hade ni reagerat??

Tack på förhand.


   
Citera