Hur tufft den är nu så kan allt bli bra till slut. Jobbigt att du måste ta dig igenom en massa elände först bara. Men tänk på att det finns de som stöder dig i detta och bryr sig. Vi är flera här som tänker på dig.
Såradtjej: Jag har gjort det 🙂 men det blir inte bättre
kan bara hjälpa dig genom text och du gör det inte så lätt för mig 🙁 men jag är iaf övertgad om att det kommer bli bättre, annars byt skola!
Gasolinerainbow:
Hur tufft den är nu så kan allt bli bra till slut. Jobbigt att du måste ta dig igenom en massa elände först bara. Men tänk på att det finns de som stöder dig i detta och bryr sig. Vi är flera här som tänker på dig.
Tack är tacksam, synd att ni inte går i min skola för det skulle bli världens bästa
Mahalageasca:
kan bara hjälpa dig genom text och du gör det inte så lätt för mig 🙁 men jag är iaf övertgad om att det kommer bli bättre, annars byt skola!
Får väl byta skola 🙂
tänker tanken att sätta skolan på eld med några vänner
Såradtjej: tänker tanken att sätta skolan på eld med några vänner
bättre det än att du skadar dig själv iaf! se till att inte åka dit bara........
men mer seriöst så om du verkligen känner så, försök få byta klass och om inte det hjälper så byt skola som sagt, att elda skolan hjälper inget.
Saga:
*rykten skapas av små avundsjuka fittor, sprids av bull fittor och accepteras av klamydia innehavande fittor
upp med minen o så tänker vi såhär ist ^, dem som gör sådant är lägre stående varelser, vi kan hoppas att dem är och förblir arbetslösa för evigt 🙂
hoppas detta hjälpte någorlunda
Fittor fittor fittor...... suck
en gång så var det en mobbare i min skola som mobba mig så en dag blev jag så arg så jag slog han på munnen han stack självklart i väg och anropa lärare och läraren fråga vad jag hade gjort jag sa lugnt och sansat att jag smällde till han på käften men smarta som lärarna var där sket dom i det men sen sluta han mobba mig SLUT.
FNÖs marsvin:
en gång så var det en mobbare i min skola som mobba mig så en dag blev jag så arg så jag slog han på munnen han stack självklart i väg och anropa lärare och läraren fråga vad jag hade gjort jag sa lugnt och sansat att jag smällde till han på käften men smarta som lärarna var där sket dom i det men sen sluta han mobba mig SLUT.
haha..
modigt
haha..
modigt
javet men om du nu är superdupermegaultra tvungen att bränna skolan vill ja med
FNÖs marsvin:
javet men om du nu är superdupermegaultra tvungen att bränna skolan vill ja med
marvin du satt igår i ett hörn med ditt snutte-höstrå och gräta för att du fick vatten på örat
Hur är det vännen?