Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


pella
Ämnesstartare

Asså jag vet ej om det är typ konstigt att ställa en fråga på denna sida om just detta men var tvungen att göra ett försök. För någon dag sedan upptäckte jag att det kom blod från mitt ben. Typ ett nålstick hål. Inget jag brydde mig om men nu senare har det blivit lila, som ett blåmärke. Det är även rött runt om och det är varmt och gör ont. Är öm också. Kan det vara ett insektsbett? Någon som har haft något liknande? Vet att jag är torr så ingen behöver nämna det...tack! image.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Vänta och se om det börjar växa utåt som en böld. 
För några år sedan så hade jag ett pyttelitet sår i pannan, skorpan gick alltid bort och började tokblö. Senare efter det så började den växa som en stor böld, visade sig sen då den växt ett tag att det var en blodtumör. 
Vänta och se skulle jag säga. 
Vet du exakt hur länge du haft det? 


   
SvaraCitera
pella
Ämnesstartare

rogernw:
Vänta och se om det börjar växa utåt som en böld. 
För några år sedan så hade jag ett pyttelitet sår i pannan, skorpan gick alltid bort och började tokblö. Senare efter det så började den växa som en stor böld, visade sig sen då den växt ett tag att det var en blodtumör. 
Vänta och se skulle jag säga. 
Vet du exakt hur länge du haft det? 

 Det är lugnt. Åkte till läkarn och de sa att det var ett spindelbett och att jag hade fått en allergisk reaktion. 


   
SvaraCitera

pella:

 Det är lugnt. Åkte till läkarn och de sa att det var ett spindelbett och att jag hade fått en allergisk reaktion. 

Jahaa, så pass. Skönt att det löste sig


   
SvaraCitera