HEEEj
slog i huvudet innan , aj! , men inte i bakhuvudet utan lite längre upp.
sedan det har jag varit sjuuukt trött och ömm i kroppen på något konstigt sätt..också ont i bakhuvudet i omgångar..så ? vad kan det vara ? bara sammanträffande ? för det kom direkt efter att jag slog i mig....i en bordskant (L) skönt
ja det är väll en bra slutsatts
vet inte, låter ju inte helt omöjligt.
fick lätt hjärnskakning en gång spydde
oftast när man får hjärnskakning ramlar man ihop direkt efter smällen. Och som sagt så mår man väldigt illa och spyr oftast. Tycker du ska uppsöka läkare om du är orolig istället.
Fingerprints:
oftast när man får hjärnskakning ramlar man ihop direkt efter smällen.
då får man ju en tämligen allvarlig sådan och ska åka in till sjukhuset direkt
isola:
då får man ju en tämligen allvarlig sådan och ska åka in till sjukhuset direkt
nänä, det och illamående är vanligaste symptomen.
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Hjarnska...
Hjärnskakning kan uppstå genom ett hårt slag mot huvudet, till exempel om man faller och slår i huvudet. Kortvarig medvetslöshet är det tydligaste tecknet på hjärnskakning.
Om medvetslösheten varar längre än någon minut måste man misstänka en svårare typ av hjärnpåverkan.
sen kan man ju ha hjärnskakning utan att ramla ihop men då kan vara frånvarande en kort stund (chock) följt av illamående, kräkningar och trötthet.
Najj, Du bara nojar. Var inte en mesfia
Fingerprints:
nänä, det och illamående är vanligaste symptomen.
Ja.
Syftade på att hjärnskakningsskador inte alls behöver vara synonymt med att tuppa av när skadan uppkommer.
jag har halsfluss...och det var bara ett sammanträffande att jag blev trött osv en stund efter det..
fy 🙁