jag spelar inte spel, däremot ser jag människor som försökspersoner i början. på ett icke-nedvärderande sätt.
Hade varenda dag i några år men ej längre. Trivs bättre utan, även om klackar är mycket snyggare.
däremot ser jag människor som försökspersoner i början. på ett icke-nedvärderande sätt.
Varför?
Exner:
Varför?
litar inte på människors godhet, mod och intelligens som den själv vill framstå. observerar beteenden och luras inte gällande människors karaktär.
ceka92:
litar inte på människors godhet, mod och intelligens som den själv vill framstå. observerar beteenden och luras inte gällande människors karaktär.
Förstår
Blivande_japan:
Usch 🙁 vad hände med knäet?ont har väl på fester när jag känner att jag har lust/orkar. eller känner att jag måste (om det är finare tillställningar). har bara två par, varav ett par är alldeles för höga så jag knappt kan gå i dem, men köpte dem när jag skulle ha en långklänning jag inte hann sy upp
de sa att jag hade en ofarlig skada som "aktiverades" när jag ramlade. har ont ibland.
amsi:
de sa att jag hade en ofarlig skada som "aktiverades" när jag ramlade. har ont ibland.
men vad är det för typ av skada?
Blivande_japan:
men vad är det för typ av skada?
de sa att det inte var någonting som syntes, att det var vanligt att tonåringar hade ont.
amsi: de sa att det inte var någonting som syntes, att det var vanligt att tonåringar hade ont
älskar när dom ba "aha okej men detta e ba växtvärk" så kollar man upp det flera år senare igen och de nya läkarna ba "whats this du har ju utvecklat kronisk senskideinflammation?!"
amsi:
de sa att det inte var någonting som syntes, att det var vanligt att tonåringar hade ont.
aha, typ schlatter då eller..? fast det har kanske mer med att man växer för fort att göra.
Blivande_japan:
aha, typ schlatter då eller..? fast det har kanske mer med att man växer för fort att göra.
vet inte riktigt, dom da bara att det var normalt och ofarligt
Det är inte direkt vanligt förekommande.
Har gåpåtåskor nästan varje dag
Varje dag. Alltid! Älskar höga skor!! Kan ju tipsa alla som är skofetischister som jag om http://skofetischist.com/ 😀