Bra sak att ta bort inlägg men ha kvar det som är fel. Bara för ni jämt är taskiga mot mig.
Det är inte okej. Jag kommer alltid tycka illa om er efter detta.
Sluta behandla mig som skit bara för man inte får tycka något annat än det ni tycker. Ni better er som små bebisar.
Räcker det inte att ni redan har förstört allting.
Ah okej det är dem svåraste utbildningarna och om man skriver att man inte tycker att de är det så måste någon ta bort det. Jätte bra.
Jo just de jag skrev ett inlägg att dem utbildningarna tycker inte jag verkar vara de svåraste, men ni kan ju passa på och ta bort de
mpt:hv: datateknik 1.5
teknisk fysik 1.55
byggingenjör 1.3
maskiningenjör 1.2
industriell ekonomi 1.7
player one:
ja, det är så jävla jobbigt att prestera bra under en dag, det är inte värt det, bättre att harva på som ett fån i tre jävla år för att försöka få betyg som du kanske kommer komma in på något med. eventuellt. om du har tur.
livet suger. Inte konstigt att så många tar självmord med tanke på hur stressigt det är. Det är ju inte direkt lätt att få A eller ens B i alla kurser. Var helt slut vid provpass 4 på HP, man tänker liksom inte klart …
Kommer jag inte in i en högskola eller något jag vill jobba med så kommer jag sluta upp som uteliggare eller något ….
JustAnotherSoul:
livet suger. Inte konstigt att så många tar självmord med tanke på hur stressigt det är. Det är ju inte direkt lätt att få A eller ens B i alla kurser. Var helt slut vid provpass 4 på HP, man tänker liksom inte klart …
Kommer jag inte in i en högskola eller något jag vill jobba med så kommer jag sluta upp som uteliggare eller något ….
men som sagt, det är skillnad mellan att vara på topp i en dag, och att vara det i tre år. lägg fokus där det förtjänar att ligga, spendera skolan med att lära dig skit snarare än att maximera betyg, och tillämpa de kunskaper du får på ett bra högskoleprovsresultat.