Aviseringar
Rensa alla

Högskoleprovsresultat 0,4-0,5 (typ 37-38 poäng).

Ämnesstartare

Zaew:

vissar att lärarna är alldeles för snälla med betygen..

neydå[no-no] jag har typ 13 eller 14 i snitt. men fick 1.6 på högskoleprovet enligt förra årets normeringstabell[cool] men typ allt som jag missade på var typ att jag inte han med de sista frågorna på LÄS och ELF, så det är mest att jag är lngsam på att läsa, men det planerar jag att öva upp mig på till nästa prov[cute]

SvaraCitera

stortH:

som vilka då tänker du på nu? (I sthlm).

Typ södertörn hehe

visst, en utbildning från ett välkänt universitet är värt mer, men en utbildning från ett förortsuniversitet är värt mer än ingen alls.

SvaraCitera
Ämnesstartare

stortH:

37-38 poäng

vah förresten[tard] enligt förra årets normerinstabell blir ju det bara 0.1[confused] eller vad går du efter?[tard]

http://www.umu.se/edmeas/hprov/08a/norm.html

säker på att du inte menar 47-48?[confused]

SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

- "LOLOLLOll Nej, det har gått 2-sekunder sedan jag sa det!! [tard][tard]"

XDDDD

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaew:

Att du skulle prestera lite bättre kanske att få 0,3 efter att ha 1.5 i snitt på naturprogrammet vissar att lärarna är alldeles för snälla med betygen..

Jag gick i 2:an när jag fick 0,3 och lärarna på mitt gymnasie var SKITHÅRDA med betygen.

Zaew:

Okej att man kan misslyckas en gång men du failade ju andra gången med...

Aa men de kan bero på att jag inte sov en minut natten innan jag skrev de 2:a gången också för jag fick ett besked om att en anhörig var döende så vi åkte till sjukhuset för o stötta henne. Jag tog en koffeintablett och gick till provet.

Zaew:

Högskoleprovet ska ju mäta om du är redo för högskola, det man kan få ut av dina resultat är att du inte är det.

Jaja säg vad du vill, jag tycker det är ett dåligt mätinstrument i så fall.

gugge_heter_jag:

OMG jag trodde att jag var kass som fick 1.5

😛

Jakob_E:

Tänk på att snabbproven bara är en tredjedel så stora som originalen, vem vet hur skallen hade reagerat på ett helt prov.

Okej hehe

The Box:

södertörn hehe

visst, en utbildning från ett välkänt universitet är värt mer, men en utbildning från ett förortsuniversitet är värt mer än ingen alls.

Ja de har du väl rätt i :/

gugge_heter_jag:

vah förresten enligt förra årets normerinstabell blir ju det bara 0.1 eller vad går du efter?

http://www.umu.se/edmeas/hprov/08a/norm.html

säker på att du inte menar 47-48?

ooooj JA JAG MENAR 47-48
shit hahaha
klart jag menar det!

SvaraCitera
Zaew
 Zaew

stortH:

Jag gick i 2:an när jag fick 0,3 och lärarna på mitt gymnasie var SKITHÅRDA med betygen.

brukar låta så...
jag gick ut med runt 1.4 tror jag efter 5 dagar i fält och vapenrengöring fram till klockan halv tolv på natten innan, ändå lyckades jag skriva 1.6

SvaraCitera
met0xy

Det korta svaret är att alla inte har den mentala kapacitet som krävs för att prestera väl.

SvaraCitera
Ämnesstartare

det ska inte vara lätt att komma in

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera