Notifications
Clear all

Hon vill bara vara vänner. Eller??

Topic starter

Tjena

Nu är det så att jag har fått tillbaka kontakten med en tjej som jag brukade hänga med för ca 2 år sedan. Under den tiden vi träffades hade vi en lite flört vi kysstes umgicks med varandra ofta och gillade att vara i varandras sällskap helt enkelt. Men så slutade vi att träffas och så småningom tappade vi kontakten helt.

Men så stötte jag på henne på en fest för några dar sen och hon verkade glad över att få se mig igen, jag blev själv glatt överraskad när jag fick syn på henne. Under festen så gosade vi lite och hon satt på mitt knä nästan hela kvällen, det hela slutade med att jag fick hennes nummer.

Självklart så smsade jag henne dagen efter och frågade ifall hon hade lust att ta och träffa någon gång nu under påsklovet. Men efter en lång konversation kom hon fram till att hon bara ville vara vänner, det vill ju så klart inte jag så jag förklarade för henne på ett vänligt sätt att jag gillade henne men inte som en vän och att ifall hon var ute efter att bli min vän kanske det inte var någon mening alls att börja träffas igen eftersom det inte var till mitt intresse. Men trots att jag förklarade för henne att jag gillade henne på ett romantiskt sätt så ville hon fortfarande träffas.

Ända sedan festen har jag börjat få tillbaka lite känslor för henne som jag brukade ha under den tiden vi umgicks. Dom flesta konversationerna vi har haft är det jag som har fått tagit initiativet och jag vill inte verka för på men heller inte förlora kontakten med henne igen.

Vet inte riktigt vad det är jag ska förvänta mig eftersom jag förklarade för henne men trots det vill hon fortfarande träffas. Vet inte heller vad det är hon vill med det hela, är väldigt förvirrad just nu.

Hur tolkar ni detta? Tror ni att det finns någon chans till att kunna bli något? eller om hon över huvudtaget har några känslor för mig.

Dubbelpost och fel forum.

ReplyQuote

Tråden låst

ReplyQuote