blackorwhite:
mm
Kom på något eget då.
Lidande små barn:
Kom på något eget då.
det skall jag
blackorwhite:
jaa jag vart retad av både en 90a och en 89a nu i helgen bara för att jag är 91a
ja då var de idioter
HighParadise:
ja då var de idioter
nej bara jävla retstickor
du och ditt 2012. EMO
blackorwhite:
nej bara jävla retstickor
Tror du lider av någon stark bi-polär sjukgom eller GAD.
En person som lider av generaliserat ångestsyndrom (GAD: Generalized Anxiety Disorder) känner en ihållande och okontrollerbar ångest och oro över olika områden av livet. Alla människor oroar sig i viss utsträckning men i kontrast till vanlig oro är GAD starkare och mer ihållande, uppstår oftare och är svårare att kontrollera. Ångesten, oron eller de fysiska symptomen har dessutom betydande negativa konsekvenser för viktiga områden i livet, exempelvis socialt eller i arbetslivet.
uppsök närmsta vårdcentral omedelbart!
Bluntster:
uppsök närmsta vårdcentral omedelbart!
nej då jag har bara för mkt fritid
blackorwhite:
nej då jag har bara för mkt fritid
Jo jag märker det då du sitter här och skriver hur tragiskt ditt liv är, du fick säkert ingen kärlek som barn!
Bluntster:
Jo jag märker det då du sitter här och skriver hur tragiskt ditt liv är, du fick säkert ingen kärlek som barn!
fast nu är jag glad, tränade igår och har mer träning ikväll och dessutom fick jag två flaskor julmust av mattanten medan alla andra fick en
blackorwhite:
ast nu är jag glad, tränade igår och har mer träning ikväll och dessutom fick jag två flaskor julmust av mattanten medan alla andra fick en
Du fick nog två för att hon märkte att du var "speciell" kanske lite efter dom andra. Tänkte att ett mongo som du behöver 2 flaskor då du antingen tappar den ena, eller trycker upp en i röven :)! snäll mat-tant som är så förstående och ser ditt tydliga handikapp och psykiska tillstånd
Jag ska skåla för dig mongo ikväll
edit: hoppas du förstår att jag inte var speciellt seriös, till viss del när jag skrev detta
Bluntster:
Jag ska skåla för dig mongo ikväll
du vet att det mongot spände på din morsa igår kväll va?
nu ska jag gå hem, hej då
är denna tråd till för att vara rolig el patetisk. förstår ej
blackorwhite:
du vet att det mongot spände på din morsa igår kväll va?
hon är död.
Bluntster:
hon är död.
varför händer det alltid mig?!! :@
förlåt
trots det så är det du som är ett mongo
Tråden låst på grund av inaktivitet