Harpyja:
Varför tror du att jag går till psykologen för. Det där har faktiskt hänt några gånger. Fast inte med denna kille.
Om vi någonsin skulle dejta, påminn mig om att aldrig sluta med det.
Harpyja:
Får du någon hjälp utifrån annars, eller känner du att du verkligen kan hantera saker själv nu?
Hehe falskt dilemma...
Generellt kan jag hantera det, men just nu är det väl såpass mycket skit att jag funderar på att söka mig tillbaka till min gamla psykolog. Men det är bara för bajset just nu, på det stora hela är jag väl "frisk" om man ska säga så. Friskare än de flesta på den här siten iaf
Stringburka:
Om vi någonsin skulle dejta, påminn mig om att aldrig sluta med det.
Men vill inte se dig göra dem!
Stringburka:
Generellt kan jag hantera det, men just nu är det väl såpass mycket skit att jag funderar på att söka mig tillbaka till min gamla psykolog. Men det är bara för bajset just nu, på det stora hela är jag väl "frisk" om man ska säga så. Friskare än de flesta på den här siten iaf
Dilemma nr två då: det kostar pengar
Kan nöja dig med att du är friskare än mig. Vi kanske ska börja umgås så att du kan uppskatta din vardag.
''Det ända tjejer kan är.. vispa ägg rörelsen''.
Harpyja:
Men vill inte se dig göra dem!
va? :s
Harpyja:
Dilemma nr två då: det kostar pengar
Mjo :/
Harpyja:
Kan nöja dig med att du är friskare än mig. Vi kanske ska börja umgås så att du kan uppskatta din vardag.
Haha, jo, fast även om jag umgås friskare nu än på länge har jag fortfarande några semi-psykotiska i min umgängeskrets.
Ouch.
Stringburka:
va? :s
Oj jag läste helt åt helskotta fel.
Harpyja:
Oj jag läste helt åt helskotta fel.
tror de va
Dold text: vad läste du?