Notifications
Clear all

hur blir man kändis?

Topic starter

mrman:

Bli polare med Bingo Rimér så blir du kändis

hahaha de funkar ju alltid i nödfall^^

patrick bateman:

haha jag är också ofta på youtube, finns massvis med folk som klarar sig utan sex som gör parodier och roliga klipp. ta Brocks dub t.ex. mycke rolig kille som gör parodier om rebecca black, star wars och allt möjlighet. klart det finns sex där men inte som huvudsak. sen har du rätt i att alla gillar det men det finns gränser, tycker jag.

även om sex inte är huvudsaken så finns det där precis som du sa:-P

ReplyQuote
Topic starter

patrick bateman:

haha jag är också ofta på youtube, finns massvis med folk som klarar sig utan sex som gör parodier och roliga klipp. ta Brocks dub t.ex. mycke rolig kille som gör parodier om rebecca black, star wars och allt möjlighet. klart det finns sex där men inte som huvudsak. sen har du rätt i att alla gillar det men det finns gränser, tycker jag.

Daily grace tex, hon utgår inte ifrån att göra videor som handlar om sex men ofta nämns det ändå:-P

ReplyQuote
Topic starter

cuzIcan:

även om sex inte är huvudsaken så finns det där precis som du sa:-

haha ja men så länge huvudsyftet inte är sex så behöver inte sex vara anldneningen till success. [smile]

cuzIcan:

Daily grace tex, hon utgår inte ifrån att göra videor som handlar om sex men ofta nämns det ändå:-P

haha inte sett hennes videos men de verkade inte så coola. fast så länge hon inte sitter och vloggar i underkläder eller nåt så räknas det inte riktigt. typ. enligt mig

hoppas du förstod ungefär hur jag tänker [smile]

ReplyQuote
Topic starter

patrick bateman:

haha ja men så länge huvudsyftet inte är sex så behöver inte sex vara anldneningen till success. haha inte sett hennes videos men de verkade inte så coola. fast så länge hon inte sitter och vloggar i underkläder eller nåt så räknas det inte riktigt. typ. enligt mighoppas du förstod ungefär hur jag tänker

förstår vad du menar:-) poängen är bara det att sex alltid är en del av det liksom.... funderar på om människor kanske skulle tröttna om nåt sexuellt aldrig nämns. typ förr eller senare säger man ju nåt som kan misstolkas och då vill publiken att det ska uppmärksammas liksom:-P

ReplyQuote
Topic starter

cuzIcan:

förstår vad du menar:-) poängen är bara det att sex alltid är en del av det liksom.... funderar på om människor kanske skulle tröttna om nåt sexuellt aldrig nämns. typ förr eller senare säger man ju nåt som kan misstolkas och då vill publiken att det ska uppmärksammas liksom:-P

gott [smile] haha det vet jag inte. beror väl på vad folk är ute efter också. sen slutar man ju aldrig nämna sex, det är ju ett ämne som tas upp hela tiden igen. ibland mindre och ibland mer beroende på vad som pågår och likande grejs. sex är ju som du säger en del på av det hela tiden. saker kan ju handla om nåt annat men ändå ha sex i sig. haha ja, det låter vettigt. blev dock lite komplicerat nu känner jag

ReplyQuote
Topic starter

patrick bateman:

gott haha det vet jag inte. beror väl på vad folk är ute efter också. sen slutar man ju aldrig nämna sex, det är ju ett ämne som tas upp hela tiden igen. ibland mindre och ibland mer beroende på vad som pågår och likande grejs. sex är ju som du säger en del på av det hela tiden. saker kan ju handla om nåt annat men ändå ha sex i sig. haha ja, det låter vettigt. blev dock lite komplicerat nu känner jag

a blev komplicerat:-P för att göra det kort dyker sex upp titt som tätt på youtube och det uppskattas av många:-P

ReplyQuote
Topic starter

jag ville bli kändis men det behöver inte heller vara på youtube. det kan vara också någon annanstans också var vet jag inte men men youtube har jag bara laddat upp videos och vet inte om det är där jag kommer bli känd. något annat ställe eller sätt att bli kändis på skulle vara bra det med.[smile]

ReplyQuote
Topic starter

cuzIcan:

a blev komplicerat:-P för att göra det kort dyker sex upp titt som tätt på youtube och det uppskattas av många:-P

haha jävligt komplicerat och grötigt

okej får göra det kortare

du har rätt. sex dyker upp i nästan allt. och ja, de flesta uppskattar det. det jag sa är att om nån snackar eller så om nåt annat där sex bara dyker upp ibland så är inte sex huvudsyftet

och med det ville jag visa att man kan bli känd på youtube utan att bara snacka sex och ha grejer om sex

nu förklarade jag bra, tror jag [bigsmile]

ReplyQuote
Topic starter

patrick bateman:

haha jävligt komplicerat och grötigtokej får göra det kortaredu har rätt. sex dyker upp i nästan allt. och ja, de flesta uppskattar det. det jag sa är att om nån snackar eller så om nåt annat där sex bara dyker upp ibland så är inte sex huvudsyftetoch med det ville jag visa att man kan bli känd på youtube utan att bara snacka sex och ha grejer om sexnu förklarade jag bra, tror jag

bra förklaringen:-) håller med, sex behöver inte va syftet men finns där ändå:-P

ReplyQuote
Topic starter

cuzIcan:

bra förklaringen:-) håller med, sex behöver inte va syftet men finns där ändå:-P

tack [smile] haha jepp, det gör det. fast så länge det inte är huvudsyftet och ämnet handlar om nåt annat så är det ju bra [smile]

ReplyQuote
Topic starter

patrick bateman:

tack haha jepp, det gör det. fast så länge det inte är huvudsyftet och ämnet handlar om nåt annat så är det ju bra

jupp^^

ReplyQuote
Topic starter

cuzIcan:

jupp^^

gott. då är vi överrens här med [bigsmile]

ReplyQuote

Youtube kan göra dig lätt att blir kändis.
Gör en bra video bra taggar och reklam...

Typ en enkel video som det här filmat med iphone : - )

ReplyQuote