shakin my head:
du har helt rätt! just så skulle jag nog säga om någon vän till mig mådde dåligt. men när jag står där framför spegeln så känns det bara hopplöst.
Jag kan iaf säga så här mycket... När jag var 14 tyckte jag att jag var fulast i världen. Riktigt ful.
Men nu när jag tittar tillbaka, så var jag hur söt som helst.
Det handlar bara om perspektiv. Jag lovar att du kommer blicka tillbaka om 5-6 år och tänka "Vad sjutton höll jag på med egentligen? Jag var ju urgullig!"
Jag ser inte mycket bättre ut nu, men jag lyckas fejka till det med lite snygga kläder, smink och vårdat hår
smisk:
Jag ser inte mycket bättre ut nu
du ser riktigt bra ut nu med, ja i alla fall om det är du på din visningsbild.
sök på how to trick people in to thinking youre good looking på youtube och ta första videon som kommer upp
shorty00:
sök på how to trick people in to thinking youre good looking på youtube och ta första videon som kommer upp
nu funkar skiten
alla tänker så filosofiskt och det är så jävla rätt. hade ni inte bara kunnat säga "skaffa en blablablatröja", "gå till den här skönhetssalongen" eller "börja på det här gymmet. skämt åsido, det är så otroligt svårt det här!
shorty00:
how to trick people in to thinking youre good looking
HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHA!
Du är inte ful. Det är ditt självförtroende du behöver jobba på, inte ditt utseende.
stereo total:
Du är inte ful. Det är ditt självförtroende du behöver jobba på, inte ditt utseende.
tack
Ja, självförtroendet som alla andra sagt är nog lösningen.
Du gillar inte att styrketräna va? För det höjer mitt självförtroende en del, om det skulle vara nåt...
Alltså bara att göra det höjer självförtroendet för mig. Sen blir man ju snyggare också men tjejer kanske inte tycker dom är snygga med muskler
1. agera som att du tror att du är snygg, du fattar inte hur lättpåverkade folk är. de går på vad som helst så länge någon är riktigt övertygad
2. släpp en porrfilm (paris hilton style)
3. skaffa en talang och show it off, finns inget så sexigt som duktiga människor (lady gaga)
4. skaffa en snygg pojkvän (ännu bättre, en toyboy) då blir du i allafall fulsnygg
Pluggis:
Sen blir man ju snyggare också men tjejer kanske inte tycker dom är snygga med muskler
Knappast, tjejer vill vara smala som streck
smisk:
Knappast, tjejer vill vara smala som streck
Sant. Förstår dock inte varför då det ser skitfult ut...
Pluggis:
Sant. Förstår dock inte varför då det ser skitfult ut...
Förstår inte det heller! Och så är det obekvämt och grejer. Greppar inte.