Aviseringar
Rensa alla

hur FAN?


Du är inte fet alls [sad] Och det är viktigt att äta mellis annars orkar man inte. Nu när jag också har skola och slutar fem på dagarna så har jag bestämt att jag tränar varannan dag. De dagarna jag tränar har jag med en väska till skolan och antingen två fullkornsmackor med sallad på eller två frukter. Äter dem en timme innan jag tränar. Sen kommer jag hem efter åttatiden och hinner i princip bara kolla på tv och föreberada mig för nästa skoldag så jag gör läxor på bussen, de dagarna jag inte tränar och på helgen.


   
SvaraCitera

Har blivit mer muskelös på senare tid, lite hårdare [blush]


   
SvaraCitera

Lindblom:

:(((

Komma hem 16:30

Plugga typ tre timmar då. Förutsatt att du fortfarande går på gymnasiet. Men har för mig att du är 91:a. Aja, skitsamma, du får tumma på tiderna.

kl 19:30, middag.

Kl 20:30, träning.

Kl 21:30, hemma.

Så det går. [y]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Komma hem 16:30

Plugga typ tre timmar då. Förutsatt att du fortfarande går på gymnasiet. Men har för mig att du är 91:a. Aja, skitsamma, du får tumma på tiderna.

Eller vila 3 timmar [tard] Pallar aldrig plugga direkt när jag kommer hem från skolan så sent, då vill man bara lägga sig ner och dö. Men det är ju bara jag, kanske finns de som har övernaturligt mycket energi. [crazy]


   
SvaraCitera

Pendulum:

Pallar aldrig plugga direkt när jag kommer hem från skolan så sent, då vill man bara lägga sig ner och dö.

Jo, så kan det ju vara. Själv kan jag inte alls plugga efter kl 18, så jag försöker få det överstökat så fort som möjligt.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Jo, så kan det ju vara. Själv kan jag inte alls plugga efter kl 18, så jag försöker få det överstökat så fort som möjligt.

Mm alla har ju olika som passar dem. Försöker iofs planera så att jag gör läxor de dagar jag slutar tidigare, då är det samma för mig att bara få det gjort direkt för annars tappar jag fokuseringen.


   
SvaraCitera

Pendulum:

Försöker iofs planera så att jag gör läxor de dagar jag slutar tidigare, då är det samma för mig att bara få det gjort direkt för annars tappar jag fokuseringen.

Jo, så gjorde i och för sig jag också ibland. Det är bekvämt med framförhållning. [y]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Jo, så gjorde i och för sig jag också ibland. Det är bekvämt med framförhållning. [y]

Indeed! Egentligen funkar den strukturen bara för mig bara när jag är motiverad. Vilket jag inte är nu, därför har inte det fungerat ännu. [n]


   
SvaraCitera

Lindblom:

döper denna tråd till:

Ändra rubriken då [wink]

Lindblom:

hjälp maja att sluta vara fet [sad]

Pics or stfu.


   
SvaraCitera

Lindblom:

Alltså, hur orkar och hinner folk träna? FÖRSTÅR INTEEEEEE

jag göre varje dag och jag är dessutom i hantverkarbranschen som sliter på en tillräckligt

kanske just därför jag göre också, man måste ju bli uthållig[crazy]


   
SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

Tråden raderad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera