Notifications
Clear all

Hur fan gör man?

Topic starter

Hej! Jag har endast skrivit om kärlek i mina tidigare trådar och de handlar om en kille som jag inte längre har något intresse för. Men nu har det gått ett år typ och jag har blivit intresserad utav en annan. Vi känner egentligen inte varandra men så blev jag nyfiken på honom och jag tyckte han verkade grymt skön och inte minst jävligt snygg. Men några dagar senare upptäckte jag att han faktiskt har en flickvän... Asså hur fan ska jag göra? Jag vet att jag inte är kär i honom men jag känner ett intresse och tänker ändå på honom då och då under dagen. Ska jag bara skita i honom och gå vidare eller ska jag göra något annorlunda? Jag vill inte framstå som världens bitch heller... Att bara skita i honom är ju lättare sagt än gjort dessutom. Hur skulle ni har gjort om ni stod i denna situationen? 

Yaren

Skita såklart.  Att gå runt och önska sig upptagna pojkar är bara jobbigt. 
Tänk på andra saker, träffa andra människor, gör roliga grejer osv. Det kanske hjälper dig att få andra saker på hjärnan. 

ReplyQuote
leiz
 leiz

Japp, let it go. Skona dig själv från dramat och komplikationerna som kommer uppstå för det där skriker bara trubbel.

ReplyQuote