Notifications
Clear all

hur får man bättre självförtroende?

Topic starter

lopez:

Åh, varför ska självförtroendet vara en sån komplicerad och onödigt jobbig sak? Det borde ju liksom inte vara några problem.
Jag vet hur det känns men konstigt nog blir det lättare med åren. Jag försöker övertyga mig själv att jag är minst lika bra/duktig/

OKEJ bra och veta ska försöka att peppa mig så då:)

ReplyQuote

Var bara dig själv. Om dom inte gillar dig så är det ju för fan deras problem inte ditt. Fråga almäna saker, om skolan, typ fritiden. Lättare tycker jag att först prata på telefon några veckor innan man träffas, eller samtidigt. Då är det lättare att vara sig själv [smile]

ReplyQuote
Topic starter

mayis:

Var bara dig själv. Om dom inte gillar dig så är det ju för fan deras problem inte ditt. Fråga almäna saker, om skolan, typ fritiden. Lättare tycker jag att först prata på telefon några veckor innan man träffas, eller samtidigt. Då är det lättare att vara sig själv

okej okej tackar så mkt =) har inte varitr inne på denna tråd på ett tag 😛 så de va därför du fick svar nu :P, men asså många säger juh bara " är bara dig själv " fast de tycker jag inte är så lätt:P , för så fort jag har varit mig själv har brorsan eller syrran sagt nått så jag tappar självförtroende samma sak om jag sitter med släckten och jag säger nått då ska dom alltid säga nått tex nå pinsamt jag har gjort då eller då osv -.- ganska jobbigt så tillslut sitter man där och säger inrte såå mkt:/

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote