Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man?

Ämnesstartare

OF 5:

Tycker det känns irriterande med folk som tänker att dem inte ska gå hårt fram, det resulterar snarare i något långdraget som genom förvirring inte leder någon vart. Var rakt på sak bara det skapar minst osäkerhet. Men jag är inte som andra så du bör inte lyssna till ovannämnda.

Du missförstod mig. Jag menade att facebook kan vara en bra början, en isbrytare. Istället för att ragga upp hans nr så är det ju enkelt och smidigt att lägga till honom som vän där. Eftersom jag inte heller känner personen så är det lite svårt att gå rakt på sak då jag inte vet själv om jag är intresserad av honom. Så njae, det ovannämnda är ihåligt i det här sammanhanget.

SvaraCitera

Melliz:

en isbrytare.

Skicka en bild på en isbrytare bara, det bör uppskattas.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Skicka en bild på en isbrytare bara, det bör uppskattas.

[zzz]

SvaraCitera

Melliz:

Överanalyserar exakt allt. Vad personen ifråga skulle tänka om mig, om jag skriver fel, att han skulle tycka att jag verkar skum. Gah.. :S

jag känner igen mig, skulle tro att det är ganska vanligt när det handlar om "Dealing with The Opposite Sex" [cute]

SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Melliz:

Har liksom aldrig ansträngt mig.

Varför anstränga sig att hitta en person att vara tillsammans med? Ansträng dig först när du redan hittat ditt mål. Inte innan det, då blir det ju helt fel.

SvaraCitera
Ämnesstartare

omg, du var ju typ 14 nyss[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

jag känner igen mig, skulle tro att det är ganska vanligt när det handlar om "Dealing with The Opposite Sex"

Word. [wink]

Kviq:

Varför anstränga sig att hitta en person att vara tillsammans med? Ansträng dig först när du redan hittat ditt mål. Inte innan det, då blir det ju helt fel.

Vars hittar man en då?

farbror gugge:

omg, du var ju typ 14 nyss

Vadå 14? [sad]

SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Melliz:

Vars hittar man en då?

[tard]

Som sagt, inget att HITTA. Snarare stöta på. Komma underfund med. Inte aktivt leta efter.

När du träffar någon värd mödan och besväret har du hittat en.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Melliz:

Vadå 14? [sad]

ah[mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ah

Nu pratar du i nattmössan, gugge [no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare