Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man?

Ämnesstartare

Hur gör man om folk ständigt granskar en, ifrågasätter och hindrar en från att leva sitt liv och bli självständig? Vad jag än gör kommer folk se ner på mig pga min diagnos pga mina beslut och val. Att känna att jag aldrig kan leva mitt liv jobba åka till olika platser känna att jag klarar av saker själv och kunna ha ett normalt liv. Vad fan ska jag göra? Får ångest av att jag har sådana föräldrar och släkt som gör såhär mot mig. Som inte litar på mig som antar massa saker och berättar jag hur det ligger till så duger inte det. Hur löser jag denna oändliga plågsamma labyrint som jag inte kommer ut ur? Jag behöver mina föräldrar men jag får ingenting utav dem, jag får ingen bekräftelse eller att dem tror och litar på mig. De enda jag får är att dem pratar en massa de inte kan hålla och ifrågasätter och bara matar på med massa frågor. Jag orkar inte mera 

Citera
Ämnesetiketter

Du slutar bry dig om vad andra tycker och kör ditt Egna race . 

SvaraCitera

Be dom hälla käften, du ska inte behöva bli trakasserad av frågor från dina FÖRÄLDRAR.
Ibland är det Helt okej att va uppkäftig mot sina föräldrar, det ha t.o.m med mamma sagt till mig, det är bättre att be dom va tyst och ha ett litet tjafs än att leva plågad utav frågor.

SvaraCitera