Aviseringar
Rensa alla

Hur göra?

_13th

Sug min erigerade penis, tack.

SvaraCitera

Anarkandi:

vem?

Har inte bestämt mig än. Min lillasyster, kanske.

SvaraCitera

Kör dom tre s:en, stöta på henne, sätta på henne och sen stick[wink]

SvaraCitera
Lens
 Lens
Ämnesstartare

Träffade på henne i skolan. Man ser direkt på hennes kompisar när jag är i närheten, de kollar på mig och kollar snabbt bort och verkar viska till henne, sedan tittar hon. Snackade bara som hastigast och hon verkade glad. Skickade ett retsamt sms till henne senare. Fick inge svar, fan vad kukigt de känns då! Vet att det är löjligt och att det kan bero på vad som helst men man blir ju så jävla paranoid..

kebu12:

Kör dom tre s:en, stöta på henne, sätta på henne och sen stick

Varför skulle jag sticka?

SvaraCitera
joof
 joof

Lens:

danskurs

gulligt [cute]

SvaraCitera

Lens:

Skickade ett retsamt sms till henne senare. Fick inge svar, fan vad kukigt de känns då! Vet att det är löjligt och att det kan bero på vad som helst men man blir ju så jävla paranoid..

I know the feeling! Vad skrev du i smset?

SvaraCitera
Lens
 Lens
Ämnesstartare

Äppelkaka:

I know the feeling! Vad skrev du i smset?

Hon har beklagat sig hela veckan att hon har blåmärken på foten, som hon menar på är dels mitt fel. Så jag skrev kort och gott Blåfot! för att jag ville få igång lite konversation.

SvaraCitera

Lens:

Blåfot! för att jag ville få igång lite konversation.

Eeeeeeeehhhhhhhh. Du kanske ska fråga något istället. "Blåfot!", vadfan svarar man på det? "Jaa, det är ditt fel hihihi jag tycker vi ses, åh vilka initiativ du tar, jag älskar dig." Kom igen.

SvaraCitera
Lens
 Lens
Ämnesstartare

Hehe, ja låter väligt dumt. Hade tänkt mig få ett håll käften eller nått och fortsätta därifrån!

Förresten, någe tips på hur man "bjuder in sig själv" om ni förstår vad jag menar.

SvaraCitera
Lens
 Lens
Ämnesstartare

Nej nu känns det som det börjar gå bra! [wink]

Men fy fan vad drygt det är och ha en tjej på skallen, tänker fan inte på mycket annat. Tänker så mycket på henne att jag ofta drömmer om henne. Man blir deprimerad när man inte haft kontakt på ett tag! [rolleyes]

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera