Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar man lesbiska tjejer??

LiMPOWiTCH:

De flesta bisexuella tjejer klär sig lite mer maskulint, alltså manligt. Kan också bete sig lite mer åt det andra könets håll, och intressera sig över "kill-grejer". Det är bara att leta efter mer manliga tjejer! ;D

vissa gör väl det, men gå inte å tro att alla gör det, kännr massa lesbianer och biselaner som är otroligt feminina

finns både femmes och boyish

SvaraCitera

Personligen ser jag relativt maskulin ut, närapå lite transig ibland, men har ändock en övervägande preferens för hanar. Ba' så ni vet.

SvaraCitera

Det är nog inte lätt att hitta unga tonåringar som är homosexuella. Dels för att man har inte avslutat sin pubertet och där med är man inte säker över vad har för läggning. Det finns ju undantag förstås, de som upptäcker sin läggning i tidig ålder, men folk brukar var blyg och hålla sådana saker hemliga för att det anses inte normalt* eller man skäms om det eller på annat sätt osäker.

*Definitionfråga

Lyck till med letandet.

SvaraCitera

Seriöst, ge RFSL en chans. Visst, det är lite läskigt att gå dit själv, men jag lovar att du kommer få flera vänner om du går med. Och det är mycket troligare att du träffar en framtida flickvän om du går med där än om du sitter framför datorn. [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

ge RFSL en chans.

Är medlem där, har varit på egalia, är medlem i regnbågspanelen osv... fick en inbjudan till pride, men att jobba där när man är 14 känns lite tidigt...Men kan någon ung berätta för mig hur man lyckas komma med på flak/ i tåget...?

SvaraCitera

Hej. jag är bisexuell. och mig hittar du på Gotland.. Gay/bi ser väll ut som vilken männsika som hellst. Jag klär mig typ precis lika dant som innan jag blev bi..
Kramar från mig [love]

SvaraCitera

Jag känner flera bi och lesbiska tjejer, två av dom ser ganska "manliga" eller hur man ska förklara det. har inte tjejiga kläder o så. men alla bi tjejer jag känner ser väldigt tjejiga ut så det är svårt att veta.. själv är jag bi, "har min ålder inne" och är lite av varje, lite tjejig och lite killig. Men kan nog säga att jag är mer killig på många sätt. [smile]

SvaraCitera
Urbex

stereo total:

Unga lesbianer, ni är så söta. Jag vill vagga er i min famn som om ni vore mina egna bebisar.

Image

SvaraCitera
Ämnesstartare

freakin:

har min ålder inne"

Vad menar du??

SvaraCitera

Tintin97:

unga ( typ 14-15) lesbiska tjejer

det menar jag, jag är 15

SvaraCitera

De finns väl lite överallt... homosexuella 14-15 åringar... Jag är själv i den åldern. Många har inte hittat sin sexuella läggning än i vår ålder.

Jag tror inte att det går att se på en person om hon är homo/bi.. men det klassiska är väl pojk-flickor (flickor som klär sig beter sig som killar)..

SvaraCitera

De finns väl lite överallt... homosexuella 14-15 åringar... Jag är själv i den åldern. Många har inte hittat sin sexuella läggning än i vår ålder.

Jag tror inte att det går att se på en person om hon är homo/bi.. men det klassiska är väl pojk-flickor (flickor som klär sig beter sig som killar)..

SvaraCitera

15 år och bor i Stockholm.. Är bi 🙂 nu vet du var jag befinner mej

SvaraCitera
WhataF

Undrar samma sak faktiskt.

om någon intressant och seriös bi/homosexuell tjej har lust att prata så finns jag här!

SvaraCitera
Rosa
 Rosa

om du bor i sthlm -> dra och häng på egalia! 😀
annars sidor på nätet...

SvaraCitera