Jag är 13 år och homo! 😀 Finns 😉
Vart är världem på väg? När jag var 12 läste jag Bamse och Kalle Anka och spelade tv-spel istället för att tänka på att skaffa en partner.
Ganon:
Vart är världem på väg? När jag var 12 läste jag Bamse och Kalle Anka och spelade tv-spel istället för att tänka på att skaffa en partner.
När jag var 12 vill jag minnas att de allra flesta började intressera sig för det motsatta könet.
(jag kände ingen som var öppet homosexuell då, men om jag hade gjort är jag rätt övertygad om att de hade börjat intressera sig för andra av samma kön)
Ganon:
Jag med, och även gillade tjejer, mitt första sådant minne är från ca 6 års åldern.
Blivande_japan:
När jag var 12 vill jag minnas att de allra flesta började intressera sig för det motsatta könet.
Skillnad på att intressera sig för det motsatta könet och att leta efter ett seriöst förhållande.
Ganon:
Skillnad på att intressera sig för det motsatta könet och att leta efter ett seriöst förhållande.
Nja. Var "ihop" med en kille när jag var 7. Vet många andra som hade "förhållanden" när de var små.
Förhållanden innebär ju inte samma sak hela livet.
Blivande_japan:
Nja. Var "ihop" med en kille när jag var 7. Vet många andra som hade "förhållanden" när de var små.
Tror dock inte TS är ute efter sk "Fråga chans-förhållanden".
Ganon:
Tror dock inte TS är ute efter sk "Fråga chans-förhållanden".
Blivande_japan:
Förhållanden innebär ju inte samma sak hela livet.
Tråden raderad från Forum SEX/Homo- och bisexualitet