sikkos:
Kompis? MSNkontakt?
Vi snackar bara över msn, eftersom han inte bor i samma stad ses vi inte heller.
Tickstart:
Mjah.. Hade varit glad om jag fick vara tillsammans med den jag var kär i. Ofta man tror att det ska hålla ändå, det är klart att allt gott tar slut nån gång?
Önskar att fler va som du, då kanske jag också kulle haft nån tjej
Ja, kanske. Äsch, whatever, jag orkar inte bry mig om hur han kommer må ifall jag måste dumpa honom. Man kanske kan se det som en god gärning, han är ju glad iallafall, haha.
besviken häst:
Vi snackar bara över msn, eftersom han inte bor i samma stad ses vi inte heller.
Dåså.. block+ta bort om han inte vill träffas. Eller så frågar du honom? vad är problemet?
besviken häst:
Man kanske kan se det som en god gärning, han är ju glad iallafall, haha.
Ja för fan, du är inte Jesus.
sikkos:
Dåså.. block+ta bort om han inte vill träffas. Eller så frågar du honom? vad är problemet?
Jag frågar honom, han slingrar sig och ger inte ett ordentligt svar. Men jag fattar liksom inte varför han inte bara låter mig vara om han inte vill nåt?
besviken häst:
Jag frågar honom, han slingrar sig och ger inte ett ordentligt svar. Men jag fattar liksom inte varför han inte bara låter mig vara om han inte vill nåt?
Då vill han antagligen inte träffas? Sorry men det är sanningen.
Han vill ha dig som MSNkontakt, inget annat.
besviken häst:
don't look back into the sun
förlåt att jag offtopicar, men just det citatet använder en jag känner. varifrån kommer det?
Emmelipemmeli:
varifrån kommer det?
Det är en titel på en låt av The Libertines
Tråden låst på grund av inaktivitet