Aviseringar
Rensa alla

Hur länge?

hemlig:

tvivlar att den någonsin skulle vara redo att ha sex med mig.

[sad][love]

SvaraCitera

4 månader kanske men det beror nog på hur starkt man känner för personen.

Om din pojkvän pressar dig så ska du dumpa honom illa kvickt! För det första för att han inte respekterar dig och för det andra för att sex som tvingas fram aldrig är bra och det är ju liksom det som är meningen med det[smile] en bra kille vill att du ska njuta också.

SvaraCitera

50 år.

SvaraCitera

länge, bara den vill kramas och pussas osv [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Okej, ge oss bakgrundsfaktan.

Vi har varit tillsammans i 3 månader och han tog upp det för ungefär 1 månad sen. Jag är oskuld, han är inte.
Han säger att han älskar mig och att jag borde bevisa att jag älskar honom också. Alltså jag älskar ju honom! Men... Ja.

Jag menar.. jag har precis fyllt 15. Och har rätt hemska minnen från sex..

P.S Det tog lite tid att svara. Jag är ny på sidan och får bara skriva 5 inlägg per timma.

SvaraCitera

windiez:

Han säger att han älskar mig och att jag borde bevisa att jag älskar honom också.

väldigt korkad kille om han säger att du ska ha sex med honom för att bevisa att du älskar honom [crazy]
dumpa fjanten

SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

dumpa fjanten

Älskar han för mkt :/

SvaraCitera

windiez:

Vi har varit tillsammans i 3 månader och han tog upp det för ungefär 1 månad sen. Jag är oskuld, han är inte.
Han säger att han älskar mig och att jag borde bevisa att jag älskar honom också. Alltså jag älskar ju honom! Men... Ja.

Jag menar.. jag har precis fyllt 15.

Jag tycker verkligen att du ska stå på dig. Sex är inget bevis på kärlek. Låt inte honom tvinga dig till det. Sex ska vara roligt och skönt, inte framtvingat.
Jag tycker att han verkar dålig för dig. Dumpa honom. Seriöst.

SvaraCitera

windiez:

Tydligen älskar han inte dig tillräckligt mycket, eller så älskar han dig inte överhuvudtaget.

SvaraCitera

windiez:

Men vem älskar du mest, dig själv eller honom?
Varför göra något du innerstinne inte vill (eller är redo för) för någon du älskar, älskar han verkligen dig så bör han kunna vänta.

SvaraCitera

Seriöst - Dumpa honom.
Kan han inte vänta på dig är han inte värd dig!
Det ska vara på dina villkor.
Gör det klart för honom att han kan antingen vänta eller dra [wink]

SvaraCitera

windiez:

Visa det då och låt honom sexa dej[confused]

SvaraCitera

Alla som säger; "Hur länge som helst"

Seriöst, gå och gräv ner era moraltrynen i Sahara.

SvaraCitera

hur länge som helst, när jag blir tillsammans med nån kommer jag älska henne så pass mycket och när jag hittar henne så vet jag det

SvaraCitera

tills vi har sex antar jag[confused]

SvaraCitera