windiez:
Om ni var tillsammans med en person som inte var redo för att ha sex, hur länge skulle ni kunna tänka er att vänta då?
Länge. Sex är viktigt, men inte SÅ viktigt att det är värt att dumpa för. Man kan ha det riktigt mysigt på andra sätt.
windiez:
Han säger att han älskar mig och att jag borde bevisa att jag älskar honom också.
windiez:
Jag menar.. jag har precis fyllt 15. Och har rätt hemska minnen från sex..
Herregud! Vad är det han inte förstår? Hur gammal är han? Man bevisar inte att man älskar någon genom att ha sex, kärlek kan visas på så många andra sätt.
Om han inte kan vänta tills DU känner dig redo, är han inget att ha.
Bl0cket:
Hur gammal är han?
Snart 18.
Bl0cket:
Om han inte kan vänta tills DU känner dig redo, är han inget att ha.
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Ett par månader typ. Fast om jag var kär i denne skulle jag nog ej lämna dem över en sån sak utan ge henne den tid hon behöver
Jag vill påstå att det inte finns någon tidsgräns. Sex ska kännas naturligt. Låt de ta den tid det tar helt enkelt.
2 dagar.
Bl0cket:
kärlek kan visas på så många andra sätt
Skulle vilja påstå att sex inte har något med kärlek att göra alls ;d Sen att man gör det med någon man är kär i är en annan femma.
Buddah:
Skulle vilja påstå att sex inte har något med kärlek att göra alls ;d Sen att man gör det med någon man är kär i är en annan femma.
Såklart att de ha med varandra göra, inte så jag menade! Jag menade att eftersom hon inte är redo för sex, finns det massa andra sätt för henne att visa att hon älskar honom. Inte som han säger, att hon ska bevisa det genom sex. Hon är ju, som sagt, inte redo för det ännu. Han ska ju kunna vara tillsammans med henne ändå.
Ganska länge. Är ej jätteintresserad av sex och ifall jag blir kär i någon så är sex ganska lågt på prioriteringslistan som det är.
stereo total:
Hur länge som helst.
Sätter han press på dig så är han ingenting att ha.
Chryseus:
Seriöst, gå och gräv ner era moraltrynen i Sahara.
omogen du är
windiez:
Om ni var tillsammans med en person som inte var redo för att ha sex, hur länge skulle ni kunna tänka er att vänta då?
Hmm... Svår fråga. Men är det den perfekta tjejen så kan jag vänta för alltid! Men hon får gärna säga till innan.
Men annars så tror jag kanske på max 3år. Beror på, när man väl kommer i dilemmat så vet man säkert.
cassaaandra00:
Men vem älskar du mest, dig själv eller honom?
Ååååh bästa sättet att tänka ju.
Jag > alla andra
Så borde det alltid vara. Iaf tills man typ skaffar man och barn och villa och vovve.
windiez:
Känner killar som kan vänta 6 månader. ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
vissel:
länge, bara den vill kramas och pussas
windiez:
Han säger att han älskar mig och att jag borde bevisa att jag älskar honom också.
som om det var en allmän regel att visa kärlek genom sex, hahah.
han försöker bara utpressa dig med argument som känns fel (antagligen för honom också)