Aviseringar
Rensa alla

Hur länge?

Z008MJ

Hur länge som helst, ingen ska behöva känna tvång, sex är inte så viktigt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Du kommer inte kunna hålla dig.
Du älskar inte han varför skulle du ens försöka då?

Hur jag vet att du inte älskar? Om du älska han då väntar man tills båda är redo.
Ja även tills döden.

Det är ju han som inte vill vänta...
Inte jag?

SvaraCitera
sebb0

windiez:

Det är ju han som inte vill vänta...
Inte jag?

du fattar inte grejen va? de verkar ju skit tydligt?! jag vill inte snacka skit om din kille men in framför mina ögon så har han inte myke kärlek för dig. han verkar vara myke ute efter bara sex och din krop... sej till han att du inte vill du. att du inte känner dig inte redo. vill han inte vänta eller aceptera ditt val så tyker jag du ska dumpa svinet -.-

SvaraCitera
Ämnesstartare

sebb0:

text

Jag hänger inte med.
Först skriver du att det är jag som inte älskar han.
Sen är det han som inte älskar mig. [shake]

SvaraCitera

Skentrevlig:

74 dagar 12 timmar och 4 minuter exakt.

jag skulle säga 12h och 52 minuter!!

SvaraCitera

aekitsune:

Sex är bra och jag har aldrig fattat varför man ska vänta -.-

sex är inte bra om man har det fast man egentligen inte vill.

alla människor har olika relationer till sex, bara för att du verkar tycka att man kan ha sex med första bästa så betyder det inte att alla andra tycker det.

SvaraCitera

Blivande_japan:

bara för att du verkar tycka att man kan ha sex med första bästa så betyder det inte att alla andra tycker det.

Har aldrig sagt första bästa. Bara att jag inte förstår varför man ska vänta när man väl har hittat någon. Ska du klaga på mig för att jag har svårt att förstå mig på andra människor eller? Det är ju inte direkt mitt fel

SvaraCitera

aekitsune:

Det är ju inte direkt mitt fel

det blir ju inte direkt lättare för att man är trångsynt och inte ens försöker[tired]

SvaraCitera

Blivande_japan:

det blir ju inte direkt lättare för att man är trångsynt och inte ens försöker

Jag försöker. Har försökt hela mitt liv.

SvaraCitera
Cain
 Cain

1 vecka.

SvaraCitera

windiez:

Om ni var tillsammans med en person som inte var redo för att ha sex, hur länge skulle ni kunna tänka er att vänta då?

om jag är verkligen kär. så kommer sex långt ned på listan. är jag bara väldigt intresserad och gillar tjejen. ja då är man sanolikt väldigt kåt på henne. längsta jag väntat är ca 10 dagar. men beror mer på tjejen låtit mig få henne tidigt. men går längre så klart. du är 15 så killen borde väl kunna vänta 3-6 månader om han är seriös....

SvaraCitera
sebb0

windiez:

Jag hänger inte med

de verkar va allment för lite kärlek i ert förhollande..[n] och han verkar skum...

SvaraCitera

Blivande_japan:

ag skulle säga 12h och 52 minuter!!

Låter mer lagom tbh [blush]

SvaraCitera

windiez:

Om ni var tillsammans med en person som inte var redo för att ha sex, hur länge skulle ni kunna tänka er att vänta då?

2 dagar.

Skulle aldrig bli ihop med någon som inte gillade mig nog att ha sex med mig.

Man behöver känslor OCH sex för att ha ett ordentligt förhållande i mina ögon.

Om tjejen t.ex. inte var attraherad så kunde jag förstå att hon inte ville ha sex, men då skulle det inte vara ett lyckat förhållande in the first place 🙂

Jag tror snarare att han har svårt att få dig i säng på ett sätt som känns tryggt för dig.

Men det är hans jobb, inte ditt 🙂

SvaraCitera

FreeWay89:

men den andre tog bara 2 veckor och hon var den som var på mig.

Jag är aldelles för rädd för friend-zone för att vänta så länge,

eller ännu värre att det kör fast.

Är nog mer av "falla pladdask för varandra" förhållanden 🙂

SvaraCitera