Aviseringar
Rensa alla

Hur länge?

Greger_EFG:

Jag är aldelles för rädd för friend-zone för att vänta så länge,

Visserligen var detta en rätt knepig situation.
Jag hade bara några veckor tidigare blivit lämnad av min tjej för en annan kille efter ett 4 år långt förhållande och den tjejen jag låg med i fråga var min bästa polares ex som hade lämnat henne av någon konstig anledning.

SvaraCitera

Greger_EFG:

Man behöver känslor OCH sex för att ha ett ordentligt förhållande i mina ögon.

Så fort sex har en större roll i ett förhållande slutar det inte gott.

Man får balansera de sakerna, och att ha ett förhållande där man har känslor för varandra men är än inte redo för sex. Då är det bara att vänta om man har dessa speciella känslor för varandra? Om det verkligen känns att det är personen man vill ha.

Antingen är det du som bara överdriver med ditt "Macho" dig, eller så har du en skruv lös.

Greger_EFG:

Är nog mer av "falla pladdask för varandra" förhållanden 🙂

Varför inte:)
Men vi säger om du hittar en tjej som du avgudar och vill bara gott och vill ta den som din käraste vän/partner .. om hon då säger att hon vill vänta eftersom hon inte känner sig redo riktigt än.

Då dumpar du väll inte? utan du försöker väll hjälpa henne att må bra och känna sig bra till mods när ni tex närmar er?

Även om det tar 1 år.

SvaraCitera

Barbienele:

Även om det tar 1 år.

Eller då är det kanske fel på tjejen ;S

ÄHhh jag orkar inte, hej

SvaraCitera

Barbienele:

men är än inte redo för sex.

Barbienele:

Då dumpar du väll inte? utan du försöker väll hjälpa henne att må bra och känna sig bra till mods när ni tex närmar er?

Oja, men ingen tjej jag träffat har känt sig obekväm att ha sex med mig om hon väl varit attraherad.

Snackat med de flesta om hur de tyckte det kändes, och alla har svarat "helt naturligt".[smile]

Så jag tror TS problem är att killen är pushig istället för bekväm, mysig och avslappnad, han är inte bestämd utan blir nervös när hon säger nej, det gör henne i sin tur nervös.
Det hon säger betyder bara att han gjort henne nervös med sex, inte att hon har en skruv lös mer än någon annan fjurtis 🙂

FreeWay89:

Visserligen var detta en rätt knepig situation.

Va nog bra att du väntade.

Man ska vara seriös om man tar en polares ex, tror iaf det skulle kännas bättre för honom 🙂

SvaraCitera

Greger_EFG:

Man ska vara seriös om man tar en polares ex, tror iaf det skulle kännas bättre för honom 🙂

Han tog det faktiskt rätt bra. Han var sur i början men det avtog nästan lika fort som det satte igång.

De hade vart ihop 1 år utan att de hade haft sex och var enligt tjejen så var det han som aldrig ville ha sex pga huvudvärk ect.

Så antingen var han gay eller så hade han verkligen inget intresse för tjejen.

SvaraCitera

FreeWay89:

De hade vart ihop 1 år utan att de hade haft sex och var enligt tjejen så var det han som aldrig ville ha sex pga huvudvärk ect.

Så antingen var han gay eller så hade han verkligen inget intresse för tjejen.

Fan vilken skön snubbe.

Låter som en polare till mig som pga olika anledningar bryr sig otroligt lite om sex.

Nu gick det lite för långt i hans fall, men att ha lite "tjej" i sig kan ibland vara praktiskt.

SvaraCitera

Greger_EFG:

men att ha lite "tjej" i sig kan ibland vara praktiskt.

Hur skulle det vara praktiskt menar du?

SvaraCitera

FreeWay89:

Hur skulle det vara praktiskt menar du?

Man blir inte lika klängig om man kan vänta med att knulla.

Du uppnår samma stadie som en cool-kille som knullar 24/7 utan att faktiskt göra det.

Själv har jag den delade gåvan att vara kåt ständigt.

Det gör såklart att tjejen blir nöjd och jag lär mig att jaga,
men också rätt klängig när jag inte har ett KK eller en tjej som håller mina lustar i styr 🙂

SvaraCitera

windiez:

Älskar han för mkt :/

är det verkligen värt det då?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver inte lämna han....
Han dumpade mig igår.
Kanske lika bra...? :/

SvaraCitera

windiez:

Kanske lika bra...? :/

var nog det.
svin är ej bra osv, du hade nog blivit ännu ledsnare om du gått med på att ha sex med hnm och han sen dumpat dig efteråt ändå

SvaraCitera
Heyman

Jag har aldrig haft en riktig flickvän men jag klarar mig, du är bara 15 det minsta du behöver oroa dig för är att tillfredsställa din pojkvän. Men jag har aldrig varit riktigt kär heller. [shake]
Men om du älskar honom men vill inte ha sex... så säg det till honom. Ifall han älskar dig så kommer han att acceptera det om inte, dumpa idioten.

SvaraCitera
Heyman

Heyman:

Jag har aldrig haft en riktig flickvän men jag klarar mig

Är bara 14 år också, vill ha sex men vet att det är fel. Ska vänta tills jag blir 18. Därför runkar jag för att inte dö av sexlust... [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Heyman:

dumpa idioten

Han hann före.

SvaraCitera

trekvart

SvaraCitera